Sorry maar volgensmij hoeft hij dan helemaal geen fans te kopen aangezien de n300 standaard al twee fans heeft plus de 3e fan van zijn behuizing maakt al 3. Waarom zouden er nu opeens meer fans in moeten? 3 is toch genoeg
Het feit dat warme lucht opstijgt ben jij ook van op de hoogte? Dus zelfs zonder fans op het rooster zal hier warme lucht door verdwijnen in plaats van dat alles in kast blijft hangen en dus richting een fan moet zo haal je dus een knelpunt weg in de luchtstroom van je kast?
Dus aan de prijs van een kast kan jij zien hoe goed hij koelt? Dat vind ik nogal knap vertel mij is hoe je dat doet? Een Silencio 550 is bijvoorbeeld veel duurder maar ook die koelt bepaalt niet best en heeft de zelfde beperkte mogelijkheden als TS zijn kast.
En nogmaals, twee fans kosten in de 20 euro. Dan is het verschil tussen de fans en de kast al niet heel groot komt daar nog is bij dat als hij zijn kast verkoopt dit verschil nog kleiner wordt (als in geen verschil) . Dus ja eigenlijk is het zo dat het verschil minimaal is.
Ik kan het ook omdraaien, hij koopt nu 2 fans met de mogelijkheid dat het *misschien* opgelost is maar als dat niet zo is heeft hij geen budget meer Voor een kast. Waarom eerst een half bakken oplossing als je het ook meteen goed kan doen? Omdat het wel 10 euro meer kost? Of netto eigenlijk helemaal niet.
Dus jij vat het niet persoonlijk op als ik nu zeg dat jij er echt helemaaal niets van snapt en hem onnodig fans laat kopen?
[
Voor 4% gewijzigd door
DarkBlaze op 23-07-2014 21:19
]
Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850