Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DJDEKKER
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik ben op zoek naar een tablet omdat doordat ik ziek ben vaak op bed moet liggen en dus de behoefte heb aan een tablet in plaats van elke keer een laptop te gebruiken. Nou ben ik op zoek naar een tablet met de volgende vereistingen:

Budget < 300 Euro (niet strikt maar een richtlijn)
Voorkeursmerken: Asus, Lenovo, Samsung evt Sony
Grootte: 10 '' (richtlijn, maakt niet heel veel uit)
Gewicht en dikte: maakt niet uit

Ik zoek naar een tablet die een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en wat mij betreft hoeven er niet heel veel toeters en bellen op omdat hij toch voornamelijk voor thuisgebruik gebruikt word.

Ik heb zelf al gekeken naar diverse tablets van respectievelijk asus en samsung maar aangezien er zoveel aanbod is weet ik niet goed wat ik moet kiezen. Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn _/-\o_ :D

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Het moet dus een Android zijn?

Als je veel op bed ligt en hem dan vast moet houden, zou ik een lichte adviseren.

9,7 inch 4x3 (zoals de iPad) kan een mooi formaat zijn.

Ik gebruik zelf een 8inch (4x3), iPad mini formaat dus, en dat is ook prima.
Blijft hij ook iets lichter door.

Anyway, weinig advies qua merk/type, maar wellicht nog wat zaken voor je om over je eisen na te denken.

Succes! :)

Te koop....

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
zou wel voor rond de 10" gaan anders is een telefoon al snel net zo goed imo.

pricewatch: HP SlateBook x2 Zilver

tegra 4 dus lekker snel, loskoppelbaar toetsenbord en goede behuizing.
het is geen laptop maar wel een lekker snelle tablet.

sowieso is een tablet met tegra 4 wel prima, ze worden wat warmer en gaan bij hevig gebruik wat minder lang op de accu, maar hebben wel veel power.

[ Voor 18% gewijzigd door Powrskin op 22-07-2014 00:06 ]

Nukezone FTW

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Warm worden icm met gebruik in bed? Iets om over na te denken ook lijkt me.

Te koop....

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Asus T100? Misschien zelfs de nieuwere versie.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• DJDEKKER
Ik kon helaas niet eerder antwoorden maar ik ben op zoek naar een tablet die de beste kwaliteit-prijs verhouding heeft en ik denk dan dat Apple wegvalt omdat je ook wel wat voor apple zelf betaalt. (correct me if i'm wrong). Daarom had ik een lichte voorkeur voor android tablets. Ik ga nog even nader verder kijken

• DJDEKKER
Ik ben nu aan het twijfelen tussen een

HP Slatebook x2 pricewatch: HP SlateBook x2 Zilver
Samsung TabPro 8,4" pricewatch: Samsung Galaxy Tab Pro 8,4" WiFi 16GB Zwart
Samsung tabpro 10" pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 10,1" WiFi 16GB Wit

Ik heb ook zo mijn twijfels bij de HP Slatebook omdat deze helaas maar op 1 plek leverbaar is, alhoewel hij wel een goed voorbeeld als dock heeft wat op bed misschien wel weer fijn is.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 09:09

WiD

Onlangs een Gigaset QV1030 aangeschaft en voorlopig heel tevreden van

• CaliKing
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-10 12:43
WiD schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:46:
Onlangs een Gigaset QV1030 aangeschaft en voorlopig heel tevreden van
Heeft die qv1030 ook Android 4.4? Bij de release zat er 4.2 op, en las dat 4.4 aangekondigd was door Gigaset. Ik kan alleen nergens de bevestiging vinden dat die 4.4 update al uitgerold is... Zou ergens in april gebeurd moeten zijn.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 09:09

WiD

CaliKing schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:53:
Heeft die qv1030 ook Android 4.4? Bij de release zat er 4.2 op, en las dat 4.4 aangekondigd was door Gigaset. Ik kan alleen nergens de bevestiging vinden dat die 4.4 update al uitgerold is... Zou ergens in april gebeurd moeten zijn.
Voorlopig nog geen 4.4

• DaVunz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-11 16:39
Heb deze week via mail de bevstiging gekregen dat de gigaset QV-1030 geen 4.4 zal krijgen. Ze zagen er geen meerwaarde in en zijn van mening dat 4.2 voldoende functionaliteit biedt om de tablet te gebruiken.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik denk dat een Apple tablet best een goede keuze kan zijn. Ze zijn ligt en krijgen beter software updates dan menig Android tablet plus een goede accuduur. Daarbij klinkt het niet alsof je ermee wil rommelen, maar gewoon iets zoekt dat altijd werkt.

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 12:47

Momentumlol

Car Fanatic

ik gebruik nu al iets meer dan een jaar een cheape Lenovo tablet, de IdeaTab A1000 geloof ik.
Destijds een goedkope oplossing (<100 incl hoes en screenprotector), en voor mij doet het wat ik er mee wil.

[ Voor 8% gewijzigd door Momentumlol op 20-12-2014 15:56 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Pagina: 1