Ik ben op zoek naar een tablet omdat doordat ik ziek ben vaak op bed moet liggen en dus de behoefte heb aan een tablet in plaats van elke keer een laptop te gebruiken. Nou ben ik op zoek naar een tablet met de volgende vereistingen:
Budget < 300 Euro (niet strikt maar een richtlijn)
Voorkeursmerken: Asus, Lenovo, Samsung evt Sony
Grootte: 10 '' (richtlijn, maakt niet heel veel uit)
Gewicht en dikte: maakt niet uit
Ik zoek naar een tablet die een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en wat mij betreft hoeven er niet heel veel toeters en bellen op omdat hij toch voornamelijk voor thuisgebruik gebruikt word.
Ik heb zelf al gekeken naar diverse tablets van respectievelijk asus en samsung maar aangezien er zoveel aanbod is weet ik niet goed wat ik moet kiezen. Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn
Budget < 300 Euro (niet strikt maar een richtlijn)
Voorkeursmerken: Asus, Lenovo, Samsung evt Sony
Grootte: 10 '' (richtlijn, maakt niet heel veel uit)
Gewicht en dikte: maakt niet uit
Ik zoek naar een tablet die een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en wat mij betreft hoeven er niet heel veel toeters en bellen op omdat hij toch voornamelijk voor thuisgebruik gebruikt word.
Ik heb zelf al gekeken naar diverse tablets van respectievelijk asus en samsung maar aangezien er zoveel aanbod is weet ik niet goed wat ik moet kiezen. Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn