Toon posts:

popcorn 200 start opnieuw op tijdens aanzetten van film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, wij hebben een popcorn 2oo mediaspeler en wanneer we deze aanzetten met de film, start deze tijdens dit aanzetten zelf weer op.
( dan gaat de film dus vanzelf uit)
wat kan er aan de hand zijn?
graag reactie's

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi paleisje, welkom op GoT :)

Je topic staat niet helemaal goed: dit forum is voor de redactie en niet voor vragen en problemen. Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum :)

Verder hebben we toch echt meer informatie van je nodig om je te kunnen helpen. Het enige wat je zegt is dat hij zichzelf opnieuw aanstelt, zonder verder aan te geven wat je precies zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en wat er precies gebeurd is met het apparaat. Kortom breid je topicstart aub even uit, dan krijg je ook betere reacties.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Inderdaad nog een vaag verhaal. De Popcorns staan bekend om hun niet al te beste firmwares. Heb je een upgrade gedaan naar de meest recente versie?

Verwijderd

Topicstarter
hallo, dat is het hem juist....daar hebben we geen verstand van....we doen een film aan...en dan start de popcorn zelf ( terwijl de film al gaat spelen...) weer opnieuw op...en wij vragen on af wat het is en waar dit door zou kunnen komen?
en de laatste upgrade is een paar weken terug gedaan.
vr gr sylvia

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:23
Tja het word lastig als je er zelf geen verstand van hebt, ken je niet iemand die je er mee kan helpen?

Vaak is dit toch een kwestie van dingen uitproberen namelijk om het probleem boven water te krijgen.

B.v word de film afgespeelt via het netwerk of via een interne hdd van de Popcornhour

Andere(oudere) firmware uitp[roberen ect, nieuwe firmware hoeft niet altijd beter zijn is mijn evaring met mediaspelers.

[ Voor 17% gewijzigd door freaky35 op 24-07-2014 15:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
hallo, degene die er meer van weet is met vakantie...helaas ,dus proberen we zelf wat.
de film word afgespeeld via het netwerk.
en toch een tip, dankjewel!
we gaan eerst eens oudere filware proberen.
mocht het niet lukken dan schrijf ik weer.
vriendelijk bedankt voor zover.
Pagina: 1