Toon posts:

Desktop op afstand besturen zonder lag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Oplossing om mijn desktop op zolder te besturen met een losse muis en toetsenbord vanaf de bank beneden

Wat is je budget?
100euro indien er geen lag optreed.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor iedere oplossing.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op zolder staat een redelijke gaming pc welke via een hdmi kabel van 20 meter verbonden is met de 50inch lg beneden in de woonkamer. De beeldschermen zijn gedupliceerd dus ik heb op het beeld praktisch geen lag en deze hoeft dus ook niet over gezet te worden zoals bv. als ik zou gaan gamen via Teamviewer (wat dus niet werkt door de lage fps)

Mijn ideeen tot nu toe waren
1. Teamviewer. Dit is onspeelbaar vanwege het beeld wat mee gestuurd moet worden
2. Remote mouse app voor ipad/android deze werkt niet met een losse muis en toetsenbord via otg en heeft ook last dat de verbinding vaak wegvalt.
3. Draadloze muis/toetsenbord via Bleutooth. Hiervoor is de afstand te groot aangezien het door twee betonnen vloeren heen moet.

Ik heb de volgende hardware welke hier mee zou kunnen helpen. Ipad 3, Nexus 4, Nexus 7 (2012). Alles zit op hetzelfde netwerk dus zou via wifi of bedraad kunnen. Desktop is ook bedraad aangesloten op het netwerk.

Ik heb heel het internet en forums afgespeurd + alle kennissen die hier enigzins verstand van hebben nagevraagd maar niemand heeft een pasklare oplossing welke geen of in ieder geval weinig lag opgeleverd.

Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 21:27 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

http://store.steampowered.com/streaming/?

Enige andere optie die ik me kan bedenken is dat je via een USB repeater een desktop setje aansluit.

[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 21-07-2014 20:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Voor steam zou ik een andere PC/laptop voor nodig hebben. Ik zoek eigenlijk een oplossing als inderdaad een usb repeater maar dan zonder kabels te trekken door mijn hele huis. Wordt een beetje lastig aangezien de hdmi kabel al geen pareltje is en er hierdoor eigenlijk ook niet nog een label getrokken kan worden.

Zat zelf meer te denken aan een oplossing voor puur de muis en toetsenbord aangezien het beeld al opgelost is. Mar dan via een bedraad of wifi netwerk.