Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:28
http://www.nu.nl/buitenla...winkelcentrum-alphen.html

Ik kan nu al melden dat het slachtoffer is overleden. Bron : Mijn vrouw die piketdienst heeft, en werkzaam is bij de Gemeente Alphen a/d Rijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik kreeg direct een deja vu en controleerde of het niet toevallig een oud bericht was. Bizar.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:53
Ik doe dus altijd boodschappen in de ridderhof en de herenhof. Vorige keer was echt schrikken, maar dit is ook heel erg. Vooral omdat het wederom in druk winkelgebied plaatsvind. Wat bezielt dit soort mensen toch vraag ik me af.

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deja Vu...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 12:12
Dode bij schietpartij in Alphen

Bij winkelcentrum Herenhof in Alphen aan den Rijn is een dode gevallen bij een schietpartij

In Alphen aan de Rijn is bij een uit de hand gelopen ruzie tussen twee mannen een dode gevallen. Een van de mannen trok een wapen en raakte de ander van dichtbij. Het slachtoffer is ter plekke gereanimeerd, maar dat mocht niet baten. Hij is aan zijn verwondingen overleden.

De dader is opgepakt; hij heeft zich gemeld op het politiebureau. Over de identiteit van beide mannen is nog niets bekend. Het is ook niet bekend wat de relatie tussen hen was.

De schietpartij vond plaats rond 18.00 uur op de parkeerplaats van winkelcentrum De Herenhof. Meerdere omstanders waren er getuige van. Zij worden door de politie gehoord. Of het winkelend publiek in gevaar is geweest, is niet bekend.

In 2011 schoot Tristan van der Vlis in het nabijgelegen winkelcentrum de Ridderhof zes mensen dood en pleegde daarna zelfmoord.
http://nos.nl/artikel/677...hietpartij-in-alphen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Ik heb het jaartal even bij de titel gezet, ik dacht nl. ook gelijk aan het gebeuren een paar jaar geleden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-03-2024
Man, is wel even schrikken. Op zondag wordt daar nog wel eens boodschappen gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-04-2022
Ardana schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:34:
Ik kreeg direct een deja vu en controleerde of het niet toevallig een oud bericht was. Bizar.
Het kan kloppen dat je een 'Deja Vu' kreeg, want een aantal jaar geleden was er ook een schietincident in Alphen a\d Rijn.
Pagina: 1