Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Je beschrijft je probleem behoorlijk vaag. Hoe is je netwerk beveiligd? Kan je met andere Android apparaten wel inloggen? Kan je het netwerk zien op je LG? Wat gebeurt er als je het netwerk aantikt? Weet je zeker dat er geen andere netwerken in de buurt zitten met dezelfde SSID?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Andere Android toestellen doen het wel, het is een gast account
Ik zie het netwerk wel, als ik er op tik hoor ik in te loggen als ik een internet pagina open
Ik zie het netwerk wel, als ik er op tik hoor ik in te loggen als ik een internet pagina open
Dus het netwerk zélf is onbeveiligd? Wat bedoel je met een "gast account"? Heb je al geprobeerd om naar een willekeurige pagina te navigeren (bijvoorbeeld Tweakers.net) in de browser als je verbonden bent?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Ja, en met gast account bedoel ik onbeveiligd netwerk, maar als ik eenmaal op internet zit moet ik inloggen
Welke browser gebruik je? Volgens mij kunnen sommigen slecht overweg met zulke doorverwijzingen waardoor je niet kunt inloggen. Probeer eens een andere browser dus, en stel die als standaard in.
Ik heb google chrome gebruikt, en de internet die er op stond, beide werken niet
We verwachten toch wel meer inzet, de manier zoals je nu post is wat je naar de helpdesk van je wifi-router stuurt.
Tijd voor een nieuwe sig..
Haal het inlogscherm weg, dan kun je op internet.
Pagina: 1