Wijzigingen product in wachtrij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Lieve moderatoren,

Ik zocht een knop meld mod maar die heb ik niet kunnen vinden op de pagina van het product. Het gaat om pricewatch: Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

Ik zou graag een mooie lijst zien met prijzen maar daarvoor ontbreken de SKU of de EAN. Ik wilde deze toevoegen alleen dan komt de melding dat dit al is doorgevoerd, nu een paar dagen/week verder is er nog niks veranderd en vraag ik me af of er niet een foutje zit. ;) Het is ook al op 6 juni gemeld in een van de reviews.

EAN; 4549292010152

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het meldknopje (voor niet kloppende prijzen) staat in het popupje dat verschijnt als je op de totaalprijs gaat staan, maar aangezien er geen prijzen zijn, kun je het niet via die weg melden.

Wat wél kan is het volgende: De specs-verbeteren link gebruiken en dan op de laatste pagina onderaan het opmerkingenveld invullen.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 21-07-2014 17:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Thanks, ik heb de EAN (en bijbehorende SKU code) toegevoegd aan dit product. Over een minuut of 15 begint de volgende prijsimport die meestal een half uurtje duurt. Dus met ongeveer 3 kwartier staan er prijzen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie: Enig idee wat de melding veroorzaakte dat TS kreeg?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hetzelfde product was via onze Icecat importer al in de wachtrij gezet, met bijbehorende EAN en SKU. Het bestaande product had helemaal geen SKU of EAN, dus wist de Icecat importer niet dat het daarbij hoorde en heeft dus een nieuw product aangemaakt. Over het algemeen worden nieuwe submits van cameralenzen die via Icecat binnenkomen binnen een week of 3 verwerkt. Cameralenzen stonden toevallig vandaag op mijn planning, dus die zal ik gelijk allemaal verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
:) Ik ben helemaal gelukkig, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Product dat volgens mij allang bekend is;
pricewatch unsorted: Samsung HT-H5200/XNHOMECIN BLURAY SAMSUNG
pricewatch unsorted: Samsung HT-H5500/XNHOMECIN BLURAY SAMSUNG
Tevens ontbreken hierbij nog veel resultaten, in vergelijking bij Beslist.nl

Beetje jammer dat ik naar Beslist.nl met uitwijken + ik wil deze graag in m'n wenslijst zetten. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Vitruvius op 15-08-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 23:18

mad_mavrick

There are 10 kinds of people..

Robberto schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:22:
Product dat volgens mij allang bekend is;
pricewatch unsorted: Samsung HT-H5200/XNHOMECIN BLURAY SAMSUNG
pricewatch unsorted: Samsung HT-H5500/XNHOMECIN BLURAY SAMSUNG
Tevens ontbreken hierbij nog veel resultaten, in vergelijking bij Beslist.nl

Beetje jammer dat ik naar Beslist.nl met uitwijken + ik wil deze graag in m'n wenslijst zetten. 8)
Op deze zit ik ook al een tijdje te wachten.. beetje jammer is het wel dat het zo lang duurt.

Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Niemand? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:18

Mooijekind

Manager Product Content
Sorry, topic gemist.

Ik ga er voor zorgen dat deze producten vandaag worden toegevoegd.
Tevens gaan we kijken naar een iets andere verwerking van producten die bij ons al in de wachtrij staan.
In het kort komt het erop neer dat jullie ons nog eens extra kunnen wijzen op producten die voor jullie belangrijk zijn en door ons nog niet zijn opgepakt.

Tot die tijd zullen jullie ons via dit topic moeten blijven lastigvallen :)
Pagina: 1