trillend beeld tnt2m64 icm iiyama

Pagina: 1
Acties:

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
het ligt aan de videokaart. Op mijn systeem doet hij het namelijk perfect (de monitor dan). De videokaart is brak, kan ik dit zelf fixen.

De lijnen trillen op iedere res. een eind weg. Lijkt wel water. Hebben nog meer mensen hier last van. Het gaat om een bulk tnt2 m64 kaartje.

ik ben dus opzoek naar een oplossing. Kaartje heeft de laatste drivers en draaid verder goed. Alleen mijn vriendin wordt gek als ze aan het tekstverwerken is. Gamen gaat verder goed er op (beetje langzaam in vergelijking met mijn systeem.)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Ik heb soms hetzelfde, idd net water echt om te :r , volgens mij ligt het aan die monitor.
Soms verspringt het beeld ook enkele millimeters. Ik ben nou aan het testen met een andere videokaart, en anders gaat hij terug naar Iiyama

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

ik heb het ook gehad op mijn ouders PC (een budget met de zelfde kaart en monitor als jij). Alleen is mijn monitor er naar 3 weken mee opgehouden, nadat hij heel er veel trilde.
Nu heb ik een nieuwe van mijn leverancier gekregen en die doet het wel goed. Gewoon je monitor terug sturen dus!!!