Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie en spellen als sims 3

Pagina: 1
Acties:

• col
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een laptop om te gebruiken tijdens mijn studie maar waar ik ook Sims 3, Roller Coaster Tycoon en dat soort spellen voor vrouwen op kan spelen. Ook moeten spellen als Halo, Crysis er op kunnen. Het zijn allemaal al wel wat oudere games die ik zou gaan doen.

Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerken en de hierboven genoemde spellen. Ook zou ik er films op willen kijken.

Wat is je budget?
Ik heb ongeveer 600 euro tot mijn beschikking, 50 euro meer moet ook nog wel lukken maar dan houd het op.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De accu moet minimaal 3 uur meegaan ivm. college wat 3 uur duurt en waar geen stopcontacten aanwezig zijn. Verder heb ik geen eisen aan het gewicht etc. het oude ding dat ik nu heb is ook net een baksteen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo spreekt mij wel aan omdat mijn vriend dit merk ook heeft en ik het toetsenbord erg fijn vind en omdat die stevig aanvoelt.

Zelf had ik al gekeken naar de Lenovo Z 50 70 maar heb geen idee of deze geschikt is voor oa. sims.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 15:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerken en de hierboven genoemde spellen. Ook zou ik er films op willen kijken.
Kan met praktisch iedere laptop, voor de wat zwaardere spellen kan je het best een Nvidia of Ati kaart nemen, maar hoeft zeker niet het snelste model te zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo spreekt mij wel aan omdat mijn vriend dit merk ook heeft en ik het toetsenbord erg fijn vind en omdat die stevig aanvoelt.
Niet alle lenovo's zijn hetzelde tussen bv de "thinkpad" en "thinkpad edge" of "ideapad" modellen zit een behoorlijk kwaliteits (en prijs) verschil. Maar voor de prijs levert lenovo (net zoals bv asus) best degelijke laptops
Zelf had ik al gekeken naar de Lenovo Z 50 70 maar heb geen idee of deze geschikt is voor oa. sims.
Als je een versie met nvidia videochip kiest zal dat zeker werken

Zou persoonlijk ook proberen een laptop met een resolutie hoger dan 1366x768 te kopen.

uitgefilterde modellen:

http://tweakers.net/categ...Vpes94_DCz4uW1K3ZEfd1LOQE

[ Voor 37% gewijzigd door -36- op 22-07-2014 00:02 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Is deze niet interessant?

pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-00519

• col
Bedankt voor de reacties! De lenovo ideapad G50 - 70 lijkt me wel wat, ga er even naar kijken bij de norrod hier in Groningen en anders ook nog even naar de lenovo thinkpad Edge E531.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 15:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Als je bij de computerwinkel bent vergelijk dan ook de resolutie. Die van een gemiddelde smartphone is tegenwoordig al hoger dan wxga

• col
Mijn lijstje laptops is er alleen maar door uitgebreid.. Dus nog steeds geen keus kunnen maken.
Nu zag ik de ASUS R513CL - XX260H bij de mediamarkt. Dit vond ik zelf een mooie laptop maar kan er op internet verder niks over vinden. Een van jullie hier ervaring mee?

En de Sony Vaio SVF1521G2E (touch) vond ik ook een leuke laptop maar die heeft een intel dual core pentium processor en laat ik daar nu geen verstand van hebben of dit goed is of niet? Maar dat die touch heeft vind ik wel een leuk bijkomend voordeel.

Verder heb ik ook de Lenovo's bekeken die jullie me voorstelden en die spraken me ook wel erg aan maar waren natuurlijk duurder dan deze twee. De keuze wordt er voor alsnog niet makkelijker op.
Pagina: 1