Ik heb een W7 met een oude autocad 2002 thuis staan.
Autocad geeft steeds een fatal exception error aan, die je kan verhelpen met het verwijderen van een registry key.
Echter vind ik het irritant dat ik steeds die reg key handmatig moet verwijderen.
Ik heb dus getracht een .bat file te maken met de volgende opdracht:
REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-1:409\Recent File List
Mijn plan was om dit .bat bestand dan in de opstartmap te zetten.
Helaas geeft hij alleen aan "syntax error" als ik deze wil uitvoeren om te testen of het werkt.
Het rare is dat als ik een testkey aanmaak HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\test
en deze wil verwijderen, dat hij het wel doet via het script!
kan iemand me hierbij misschien helpen? ik zit een beetje met mijn handen in het haar hiermee.
Autocad geeft steeds een fatal exception error aan, die je kan verhelpen met het verwijderen van een registry key.
Echter vind ik het irritant dat ik steeds die reg key handmatig moet verwijderen.
Ik heb dus getracht een .bat file te maken met de volgende opdracht:
REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-1:409\Recent File List
Mijn plan was om dit .bat bestand dan in de opstartmap te zetten.
Helaas geeft hij alleen aan "syntax error" als ik deze wil uitvoeren om te testen of het werkt.
Het rare is dat als ik een testkey aanmaak HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\test
en deze wil verwijderen, dat hij het wel doet via het script!
kan iemand me hierbij misschien helpen? ik zit een beetje met mijn handen in het haar hiermee.
[ Voor 4% gewijzigd door Drunken_Bear op 21-07-2014 11:30 ]
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah