Sinds een poosje zijn er hardeschijven van het merk Intenso in de pricewatch. Echter ik kan er helemaal niks over terug vinden, je zou verwachten dat het gemaakt word door één van de grote drie Seagate/WD/Toshiba. Maar een zoek actie levert mij ieder geval niks op.
Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben naar wat het is en waar het vandaan komt dacht ik laat ik eens een topic starten, zo dat we kunnen achterhalen of dit echt een nieuwe merk is of dat het van één van de grote drie komt. Maar ook ervaringen over de schijven van deze fabrikant of fabrikant zelf kunnen hier gedeeld worden, zo kunnen we een compleet plaatje vormen over deze schijven van Intenso.
Dit zijn de slachtoffers:
3,5 Inch
pricewatch: Intenso 6513123, 4TB
pricewatch: Intenso 6513113, 3TB
2,5 Inch
pricewatch: Intenso 6501161, 1TB
pricewatch: Intenso 6501131, 500GB
Fabrikant website voor de 3,5 Inch modelen
Fabrikant website voor de 2,5 Inch modelen
Website fabrikant
Het een Duitse onderneming maar of de schijven zelf in Duitsland gemaakt word lijk me zeer onwaarschijnlijk.
Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben naar wat het is en waar het vandaan komt dacht ik laat ik eens een topic starten, zo dat we kunnen achterhalen of dit echt een nieuwe merk is of dat het van één van de grote drie komt. Maar ook ervaringen over de schijven van deze fabrikant of fabrikant zelf kunnen hier gedeeld worden, zo kunnen we een compleet plaatje vormen over deze schijven van Intenso.
Dit zijn de slachtoffers:
3,5 Inch
pricewatch: Intenso 6513123, 4TB
pricewatch: Intenso 6513113, 3TB
2,5 Inch
pricewatch: Intenso 6501161, 1TB
pricewatch: Intenso 6501131, 500GB
Fabrikant website voor de 3,5 Inch modelen
Fabrikant website voor de 2,5 Inch modelen
Website fabrikant
Het een Duitse onderneming maar of de schijven zelf in Duitsland gemaakt word lijk me zeer onwaarschijnlijk.