Door een mede-tweaker (en een nieuwsbericht op de homepage) werd ik laatst getipt over een Amerikaanse winkel die zijn intrede gaat doen in Nederland: Newegg. Zie ook: http://tweakers.net/nieuw...-juni-naar-nederland.html. Ze zouden dus eind juni ook Nederland gaan bedienen maar tot op heden is het vrij stil en een maand later lees ik nog weinig terug over een Nederlandse launch. Ik wil binnenkort een pc kopen en ondanks dat er geen 'ideale tijd' bestaat om een pc te kopen wilde ik toch even de lancering van Newegg afwachten. Ze hebben vaak goede deals en scherpe prijzen. De introductie van Newegg in NL zou in potentie voor nog scherpere concurrentie kunnen zorgen dus ik hoopte op de lancering in juni zodat ik verschillende onderdelen wellicht tijdens/na de zomer voor een nog scherper prijsje zou kunnen bemachtigen.
Ik ben razend benieuwd naar de introductie van Newegg en de mogelijke invloed ervan op bestaande webshops. Een logisch gevolg is om Newegg uiteindelijk ook op te nemen in de Pricewatch.
Mijn vraag: weet iemand meer over de status van de Europese uitrol van Newegg? Wellicht kunnen we d.m.v. dit topic elkaar op de hoogte houden.
P.S. geen idee waar ik dit topic moest openen op het forum. Vind het vreemd dat er niet ergens een speciale sectie is die gaat over webshops (inclusief goede acties, introductie van nieuwe shops e.d.). Of bestaat er wel een dergelijke sectie op het forum, die ik heb gemist?
Ik ben razend benieuwd naar de introductie van Newegg en de mogelijke invloed ervan op bestaande webshops. Een logisch gevolg is om Newegg uiteindelijk ook op te nemen in de Pricewatch.
Mijn vraag: weet iemand meer over de status van de Europese uitrol van Newegg? Wellicht kunnen we d.m.v. dit topic elkaar op de hoogte houden.
P.S. geen idee waar ik dit topic moest openen op het forum. Vind het vreemd dat er niet ergens een speciale sectie is die gaat over webshops (inclusief goede acties, introductie van nieuwe shops e.d.). Of bestaat er wel een dergelijke sectie op het forum, die ik heb gemist?