Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome doet raar sinds laatste update (36.0.1985.125)

Pagina: 1
Acties:

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:34
Sinds de laatste update van Chrome, die zo'n drie dagen geleden is gepubliceerd, heb ik last van de volgende problemen:
• Bij het opstarten van Chrome wordt meerdere malen een venster getoond met de melding dat het inloggen met mijn Google- en/of Gmail-account niet is gelukt. Soms moet ik wel vijf van deze vensters sluiten wil ik Chrome kunnen openen;
• Chrome wil niet meer met mijn Google- en/of Gmail-account inloggen;
• Bij het aanklikken van het Chrome-icoon verschijnt er geen venster. Vervolgens moet ik via taakbeheer Chrome afsluiten en opnieuw starten om het venster tevoorschijn te krijgen.

Zijn er meerdere Tweakers die last hebben van dit probleem en misschien al een oplossing hebben gevonden? Het valt mij de laatste tijd op dat ik steeds vaker problemen heb met Chrome na het installeren van officiële updates. Slordig. :S

• Yonix
Niemand? Ik heb daarnet Chrome opnieuw geïnstalleerd, maar nu lijkt de browser compleet stuk, want hij opent niet eens meer. Ik gebruik nu Internet Explorer. :(

Verwijderd

Geen problemen met Chrome, ook niet van de laatste tijd. Wat je wel kan proberen te doen is met CCleaner wat op te ruimen. Goed mogelijk dat dat het probleem verhelpt.

Verwijderd

Bij mij wil 4k niet meer afspelen :+ Je bent dus niet de enige met een probleem, maar jouw specifieke probleem herken ik niet.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Bij het herinstalleren van Chrome, heb je dan ook de folders uit %AppData% verwijderd?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Yonix
Petervanakelyen schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:17:
Bij het herinstalleren van Chrome, heb je dan ook de folders uit %AppData% verwijderd?
Nou, dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg de Google-map niet uit de map 'Local' verwijderd. Blijkbaar heb ik daartoe geen machtigingen, maar ik ben administrator. CCleaner geeft ook geen oplossing.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
En een...
code:
1
rmdir /s /q <folder>

...vanuit een elevated command prompt?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Modbreakje: ajb geen topickaping.

[ Voor 91% gewijzigd door F_J_K op 21-07-2014 20:40 ]

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:27:
Nu we het toch over Chrome hebben, kan iemand me vertellen hoe in Youtube van de HTML 5 player terug te gaan naar de Flash player? Sinds de HTML5 player aanstaat lagt 4k als een idioot en zie ik artifacts. In IE gaat het wel gewoon goed.
Er is niet echt een manier om dat te vervangen.. Het enige wat je mss kunt doen is een andere browser gebruiken die dat niet doet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:27:
Nu we het toch over Chrome hebben, kan iemand me vertellen hoe in Youtube van de HTML 5 player terug te gaan naar de Flash player? Sinds de HTML5 player aanstaat lagt 4k als een idioot en zie ik artifacts. In IE gaat het wel gewoon goed.
offtopic:
Ajb niet een topic zo kapen: losse vragen kunnen (voorzien van de resultaten van de zoektocht en eigen pogingen) in losse topics. In dit geval voldoet overigens een korte Google-zoektocht om tot een antwoord te komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:38:
[...]

offtopic:
Ajb niet een topic zo kapen: losse vragen kunnen (voorzien van de resultaten van de zoektocht en eigen pogingen) in losse topics. In dit geval voldoet overigens een korte Google-zoektocht om tot een antwoord te komen.
Het leek me redelijk logisch om een simpele vraag over Chrome in een topic met een vraag over Chrome te plaatsen. Dat scheelt weer een klein topic. Ik had het uiteraard al gegoogled, tot nu toe geen succes. Ik Google nog even verder.

• Yonix
Petervanakelyen schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:25:
En een...
code:
1
rmdir /s /q <folder>

...vanuit een elevated command prompt?
Oké, de map is verwijderd en ik heb Chrome opnieuw geïnstalleerd. Voor nu lijkt het probleem opgelost. :)
Bedankt! :*)
Pagina: 1