Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil 2 van deze PC's kopen. Ze zijn als vervanging voor de huidige PC die nu gedeeld wordt dmv speciale software waardoor ze samen op 1 PC kunnen spelen.
Op dit moment spelen ze veel online spellen zoals http://www.barbiespelletjes.nl/ maar ook Sims 3 en Minecraft. Mijn dochters zijn nu 5 en 8 dus ik verwacht dat ze ook graag Sims 4 willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 grote 22" monitoren, toetsenborden, muizen en koptelefoons.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kies wel graag voor A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil en zuinig mogelijk
Ga je overklokken?
Neen.
edit: Na aanleiding van wat commentaar en mijn vrouw die ook meeleest is mijn setup aangepast (en daarbij mijn budget). Ik zoek er nog wel een videokaart bij de stil, zuinig en Sims 4 redelijk aankan.
Ik wil 2 van deze PC's kopen. Ze zijn als vervanging voor de huidige PC die nu gedeeld wordt dmv speciale software waardoor ze samen op 1 PC kunnen spelen.
Op dit moment spelen ze veel online spellen zoals http://www.barbiespelletjes.nl/ maar ook Sims 3 en Minecraft. Mijn dochters zijn nu 5 en 8 dus ik verwacht dat ze ook graag Sims 4 willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 grote 22" monitoren, toetsenborden, muizen en koptelefoons.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kies wel graag voor A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil en zuinig mogelijk
Ga je overklokken?
Neen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 45,- | € 45,- |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 31,- | € 31,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,85 | € 29,85 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,69 | € 59,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 246,03 | |
edit: Na aanleiding van wat commentaar en mijn vrouw die ook meeleest is mijn setup aangepast (en daarbij mijn budget). Ik zoek er nog wel een videokaart bij de stil, zuinig en Sims 4 redelijk aankan.
[ Voor 9% gewijzigd door maniak op 20-07-2014 21:57 ]