Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school/gamen

Pagina: 1
Acties:

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12

iFrost

Vroem vroem

Topicstarter
Hi! Aangezien mijn laptop nogal wat probleempjes heeft en al twee jaar oud is, vind ik het de moeite niet waard om deze te repareren etc.. Ik haal liever een nieuwe eigenlijk :)

Wat ga je met je laptop doen?
-Adobe CC pakket gebruiken (voornamelijk Photoshop en Edge)
-HTML/CSS/jQuery enz. schrijven
-Gamen (voornamelijk Counter Strike: Source en Global Offensive)

Wat is je budget?
~600 euro, ietsjes meer mag, maar minder is natuurlijk beter.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke werkdag.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel heb ik een Asus K53E (i5 2450m en 6gb RAM) en dat werkt op zich prima. Echter ben ik een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de laptop zelf (accu gaat niet langer dan 15min mee, oplader werkt alleen in een bepaalde hoek, 3.5mm jack die maar half werkt), maar ik sluit Asus niet uit. Ik zat zelf te kijken naar Lenovo's maar ik heb geen idee of ik een goede Lenovo kan kopen voor mijn budget.

Kwaliteit van het geheel is het belangrijkste denk ik. Mijn huidige laptop toont na iets meer dan twee jaar kuren, het zou geweldig zijn als ik de rest van mijn opleiding (3 jaar nog) met de opvolger kan werken.

Alvast bedankt!

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Verwijderd

Lenovo is een goed merk, is mijn ervaring. En hee, dat is nou toevallig: reviews: Lenovo ThinkPad E540: zakelijke laptop voor iedereen

Kies maar een config :)

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12

iFrost

Vroem vroem

Topicstarter
Klein schopje, aangezien ik niet veel interessants kon vinden voor mijn budget heb ik die maar verhoogd naar ~800 euro.

Beide Lenovo's zijn best goed, de E540 wat beter, maar aangezien ik webdesign doe is het toch wel belangrijk dat het scherm goed is, en blijkbaar is de FHD versie van de E540 slecht :P

Zelf twijfel ik een beetje tussen deze twee laptops:

pricewatch: Asus N56JN-CN035H

http://www.campusshop.nl/...x-2-15-00501/details.aspx

Ze verschillen niet superveel, grootste verschil is denk ik de touchscreen, wat niet echt van belang is. Dus het komt neer op de bouwkwaliteit..

Of zie ik nog een modelletje over het hoofd?

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x