Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop ICT opleiding

Pagina: 1
Acties:

• FE3KA
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 12:52
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een nieuwe laptop nodig voor mijn ICT opleiding en het lijkt me ook wel leuk om soms een gampje te kunnen spelen. (het echten gamen gebeurt op de desktop)

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik moet virtual machines aankunnen en ik wil windows gaan gebruiken.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik zit op het moment te denken aan 900 euro maximaal. (kan 50 euro bij)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Ja, iedere dag in de trein.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Wat ik heb gevonden is deze MSI: pricewatch: MSI GP60 2PE-068NL
Ook al leek deze mij ook wel wat omdat deze wat meer ram heeft maar geen ssd: pricewatch: MSI GP60 2PE-064NL

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een goede beslissing te maken en ik sta altijd open voor advies.

Dank

FE3KA

[ Voor 4% gewijzigd door FE3KA op 20-07-2014 21:05 ]