Microfoon echo in eigen headset.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 12:22
Audio en Hifi,

Niet geheel zeker of dit hier moet of naar het overige componenten sub, mijn excuses mocht het verkeerd zijn.

Heb reeds mijn headset (Sennheiser PC360) aangesloten op de pc via een creative xfi xtremegamer geluidskaart. Echter hoor ik mijzelf terug door de headset en als ik de microfoon mute, dan krijg ik een ruis.

Ik heb ook een onboard geluidskaart van Realtek (asus) en daar gebeurt het niet. Maar de plugjes daarvan zijn niet 100% meer, want het geluid of de microfoon valt uit het niets weg en dan moet ik ze weer opnieuw aansluiten of bewegen.

Vandaar dus mijn voorkeur naar de geluidskaart die het normaal doet op het terughoren van mijn eigen stem na. En zo narcistisch ben ik niet :)

Wat ik dus nu toe heb nagekeken is de instelling en of de "naar dit apparaat luisteren" stond uitgeschakeld. En daarna houden mijn ideeën op.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1z1e0cn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-06 23:52

M2M

medicijnman

tabje afspelen, rechts klikken op je audio uitgang (meestal speakers genoemd), properties, tabbladje levels en je microfoon muten.

[ Voor 7% gewijzigd door M2M op 20-07-2014 18:53 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 12:22
M2M schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:53:
tabje afspelen, rechts klikken op je audio uitgang (meestal speakers genoemd), properties, tabbladje levels en je microfoon muten.
Bedankt voor de reactie! Heb het probleem kunnen oplossen!