Hoi allemaal,
Ik zoek een?
Ik zoek een goede CPU cooler voor mijn pricewatch: AMD Phenom II X6 1065T Boxed. Hier staat nu nogsteeds een stock cooler op. Ik zou graag de CPU willen overclocken alleen denk dat dat niet handig is met een stock cooler. Voor nu hou ik het even op deze processor maar wil er later een wat betere opzetten. Dus de cooler moet mee kunnen gaan naar een volgend CPU. Voor nu wil ik dus alleen mijn 1065T overclocken, maar weet niet wat voor cooler daar goed bij gaat. Heb wel al wat filmpjes/reviews gezien van een aantal koelers maar daardoor raakte ik alleen maar meer in de stress van alle mogelijke keuzes.
Ben er overigens ook nog niet uit of ik voor watercooler of aircooler ga. Vind watercoolers er wel extreem goed/awesome uitzien. Denk dat ik zelf dan voor een closed loop zou gaan om mee te beginnen.
Wat is je budget?
Ongeveer 50 euro denk ik. Liever minder maar als het echt heel goed is kan het iets meer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur aangezien ik een leek ben op het gebied van pcu coolers en overclocken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zelf al een paar coolers in gedachte maar weet niet echt hoe ik hier uit moet kiezen.
Air:
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO
pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
pricewatch: Noctua NH-D14
Water:
pricewatch: Cooler Master Seidon 120M
pricewatch: Corsair Hydro H55
pricewatch: Corsair Hydro H75
Dank!
Ik zoek een?
Ik zoek een goede CPU cooler voor mijn pricewatch: AMD Phenom II X6 1065T Boxed. Hier staat nu nogsteeds een stock cooler op. Ik zou graag de CPU willen overclocken alleen denk dat dat niet handig is met een stock cooler. Voor nu hou ik het even op deze processor maar wil er later een wat betere opzetten. Dus de cooler moet mee kunnen gaan naar een volgend CPU. Voor nu wil ik dus alleen mijn 1065T overclocken, maar weet niet wat voor cooler daar goed bij gaat. Heb wel al wat filmpjes/reviews gezien van een aantal koelers maar daardoor raakte ik alleen maar meer in de stress van alle mogelijke keuzes.
Ben er overigens ook nog niet uit of ik voor watercooler of aircooler ga. Vind watercoolers er wel extreem goed/awesome uitzien. Denk dat ik zelf dan voor een closed loop zou gaan om mee te beginnen.
Wat is je budget?
Ongeveer 50 euro denk ik. Liever minder maar als het echt heel goed is kan het iets meer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur aangezien ik een leek ben op het gebied van pcu coolers en overclocken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1065T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 81,75 | € 81,75 |
| 2 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 169,90 | € 339,80 |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Fractal Design Arc Midi R2 Window | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Seasonic S12G 650W | € 82,99 | € 82,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 648,44 | |
Ik heb zelf al een paar coolers in gedachte maar weet niet echt hoe ik hier uit moet kiezen.
Air:
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO
pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
pricewatch: Noctua NH-D14
Water:
pricewatch: Cooler Master Seidon 120M
pricewatch: Corsair Hydro H55
pricewatch: Corsair Hydro H75
Dank!