De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En geen vreemde apps installeren.
Hoe kan ik zonder roottoegang checken wat mijn telefoon zoal uitspookt, want in andere topics werden apps genoemd die dus root nodig hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2014 15:31 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Nou, namaak.. Ik heb het met alle standaard Samsung laders (die met dat platte, korte snoertje) op zowel mijn HTC One als mijn oude Lumia 800.ThinkPadd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:10:
Dat zou ook nog kunnen. Kan ook gebeuren door een slechte oplader (namaak uit China). Daar kan het touchscreen ook op reageren.
Dat dacht ik eerst ook, misschien is het wel zweet ofzo maar het scherm was helemaal droog. Ik heb inmiddels de raad van Thinkpad opgevolgd en een factory reset gedaan. Alles gebackupped en weer good to goreyals schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:08:
Niet toevallig een vochtig scherm in combinatie met hitte waardoor het scherm denk dat je het aanraakt?
Toch vind ik het wel een beetje eng, wie weet wie mijn foto's nu allemaal heeft gekopieerd en wat daar mee gedaan wordt