Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Soundfeedback over mic tijdens fullscreen gamen

Pagina: 1
Acties:

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 11:00
Gezien dit een combinatie van verschillende factoren is en niet zo zeer 1 ding plaats ik dit topic hier. mocht het ergens anders beter tot zijn recht komen feel free to move it.

Ik heb sinds vandaag een nieuw systeem, zelf in elkaar geschroeft niets mis mee on the surface. Ik zit al de hele dag op TS in afwachting van BF4, gezien dat pleuris veel moest downloaden. Dus ik start die game, ga full screen en ineens hoor ik iedereen op TS: JEROEN WTF IS DAT VOOR GELUID, dus ik alt tab en ze horen het niet meer, ik ga fullscreen en het begint weer.

Ik heb op Teamspeak het options menu geopend, de voice activation test aangezet en inderdaad, ik hoor een hard schuur geluid, dus de voice activation wat hoger gezet en als ik nu praat hoor je alleen mijn stem, niet meer dat gezaag op de achtergrond. Fysiek in de kast maakt de kaart geen geluid. Als de game in een klein window staat, met alt enter kan je BF4 in klein window zetten, dan hoor je het niet. Ik heb ook een paar andere games gestart en het aantal db's wat gedurende die tijd standaard over mijn geluids kanaal gepompt word is daar ook aanwezig, maar alleen in fullscreen mode. Ook bij het kijken van een film in fullscreen mode gebeurd dit, al zijn de db's tijdens de film lager als met een game.

Zodra ik fysiek de kabel van de mic uit m'n geluidskaart haal is er geen geluids opbouw at all.

Specs: Win 8.1 Pro 64Bit, Asus maximus vii ranger(nieuwste bios versie), Asus RoG Phoebus geluids kaart, evga 780ti, Sennheiser PC360 Headset. Alles draait op de nieuwste drivers met de laatste updates.

Heeft iemand een idee wat dit is en beter hoe de f ik er voor zorg dat het niet meer gebeurd? Alvast bedankt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383