Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofddoel van de pc zal gamen zijn, op moment is dit Leage en Watchdogs, het is wel de bedoeling dat er in de toekomst ook nieuwe shooters op high kunnen worden gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset zijn al in het bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de standaard onderdelen zijn de volgende dingen nodig:
Netwerkkaart dit omdat het aanleggen van een internetkabel niet mogelijk is. Er is gekozen voor een externe kaart dit omdat deze betere verbinding zal geven dan een interne kaart (tell me if i am wrong).
Daarnaast is er nieuw monitor nodig. Hierbij is keuze gemaakt tussen
iiyama-prolite-e2483hs-b1-zwart en de gekozen monitor, hierbij is naar mijn idee alleen de reactie tijd van de gekozen monitor lager maar zal dit nauwelijks merkbaar zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echter voorkeur is er niet voor merken het gaat om de kwaliteit en prijs/kwaliteit verhouding van de spullen niet de producent.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De wens is er wel dat de geluidproductie zal worden beperkt dit omdat hij in de woonkamer zal komen te staan. Echter zal elke pc al een verbetering zijn ten aanzien van de straaljager die hier opstart als er een game wordt gestart.
Ga je overklokken?
Nee, geen ervaring mee en ben ook niet van plan dit te gaan doen.
Mochten er nog opmerkingen en of verbeteringen zijn hoor ik dit graag.
Alvast bedankt iedereen voor het reageren.
Het hoofddoel van de pc zal gamen zijn, op moment is dit Leage en Watchdogs, het is wel de bedoeling dat er in de toekomst ook nieuwe shooters op high kunnen worden gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset zijn al in het bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de standaard onderdelen zijn de volgende dingen nodig:
Netwerkkaart dit omdat het aanleggen van een internetkabel niet mogelijk is. Er is gekozen voor een externe kaart dit omdat deze betere verbinding zal geven dan een interne kaart (tell me if i am wrong).
Daarnaast is er nieuw monitor nodig. Hierbij is keuze gemaakt tussen
iiyama-prolite-e2483hs-b1-zwart en de gekozen monitor, hierbij is naar mijn idee alleen de reactie tijd van de gekozen monitor lager maar zal dit nauwelijks merkbaar zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echter voorkeur is er niet voor merken het gaat om de kwaliteit en prijs/kwaliteit verhouding van de spullen niet de producent.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De wens is er wel dat de geluidproductie zal worden beperkt dit omdat hij in de woonkamer zal komen te staan. Echter zal elke pc al een verbetering zijn ten aanzien van de straaljager die hier opstart als er een game wordt gestart.
Ga je overklokken?
Nee, geen ervaring mee en ben ook niet van plan dit te gaan doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 65,94 | € 65,94 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 58,- | € 58,- |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | BenQ GW2760HE Zwart Zwart | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,42 | € 65,42 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,21 | |
Mochten er nog opmerkingen en of verbeteringen zijn hoor ik dit graag.
Alvast bedankt iedereen voor het reageren.