Toon posts:

21.5" inch monitor met 2 hdmi aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een 2de monitor met 2 hdmi aansluitingen (1 voor ps4 en voor pc) van 21.5" (zodat hij past bij mijn andere monitor). Ik heb al even rondgekeken maar tot nu toe nog maar een gevonden (pricewatch: Samsung Syncmaster S22D390Q Zwart), heb verder nog niet wat gevonden.

Zou iemand me kunnen helpen met het vinden van een soortgelijke monitor?

Greetz,

Verwijderd

Je kan ook een monitor en een hdmi splitter kopen.

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10 13:26

deraco96

Altijd.

Één keer DVI en één keer HDMI kan waarschijnlijk ook wel, want zeker voor een PC kun je natuurlijk gewoon een DVI of desnoods HDMI --> DVI (kosten ook niks, 8 euro oid) kabel gebruiken.
Dat levert dit op.

[ Voor 143% gewijzigd door deraco96 op 20-07-2014 17:29 . Reden: Gehannes met de Pricewatch ]

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Verwijderd

Topicstarter
deraco96 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:26:
Één keer DVI en één keer HDMI kan waarschijnlijk ook wel, want zeker voor een PC kun je natuurlijk gewoon een DVI of desnoods HDMI --> DVI (kosten ook niks, 8 euro oid) kabel gebruiken.
Dat levert dit op.
Bedankt voor je antwoord! Helaas is mijn bedoeling om mijn audio aan te sluiten op de monitor, en dat gaat helaas niet met DVI, aangezien dat alleen beeld is. Ik zal dus nog maar even verder moeten kijken.

Volgens mij zou display port ook wel kunnen (als dat samen gaat met HDMI 8)7 ).
Voor de nodige info mijn videokaart is een Radeon R9 290x :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 09:06 . Reden: toevoeging ^^ ]

• feka
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-12 12:29
Foutje.

[ Voor 96% gewijzigd door feka op 21-07-2014 08:59 ]

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Maar je PC aansluiten via DVI, en je PS4 via HDMI is geen optie? want dat zou je 'probleem' oplossen, en is de keuze tussen monitoren 100x groter.

Verwijderd

Topicstarter
Dan zou ik constant achter m'n pc moeten om de audio kabel te verwisselen tussen monitor en pc en daar heb ik naargenoeg niet zoveel zin in :P

Verwijderd

Een hdmi splitter is dan toch de oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 09:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:53:
Een hdmi splitter is dan toch de oplossing.
Hoe werkt dat als je wilt 'switchen' tussen de 2 signalen?

• EG Mike
Oh, je speelt je audio van je PC ook op je monitor af?

Een HDMI -> DVI splitter neemt naar mijn weten geen audiosignaal over. Een speakersetje aanschaffen is geen optie? Ikzelf heb pricewatch: Logitech Z-3e, als ik mijn headset niet gebuik. Komt echt een prima geluid uit voor dat geld! (100x beter dan het geluid van je monitor, in ieder geval)

Maar dan verplaats je het probleem van het wisselen van je monitor naar het wisselen van je audiokabel. Maar het splitten van je audio signaal is een stuk makkelijker op te lossen dmv. een splintertje.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:05:
Hoe werkt dat als je wilt 'switchen' tussen de 2 signalen?
Normaalgesproken switch je gewoon tussen HDMI en DVI source op je monitor, in dit geval (zelfde als op een TV waar je misschien je PS4 weleens aan hangt)!

[ Voor 21% gewijzigd door EG Mike op 21-07-2014 10:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik wel een speakersetje, die zit alleen aangesloten op mn monitor :)

• EG Mike
Dan zou ik je speakers aansluiten dmv zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/912246235/6-inches-15cm-2-Male-to-Female-Y-Splitter-Audio-3-5mm-Jack-Cable-Adapter.jpg_250x250.jpg

Of anders zelf even solderen, als je daar handig in bent.

Dus 1 aansluiting in je PC, en de andere in je monitor (als je PS4 geen jackplug aansluiting heeft; geen idee eigelijk).

Dan hoef je alleen maar het volume van je monitor te muten als je je PC gebruikt.

[ Voor 28% gewijzigd door EG Mike op 21-07-2014 10:17 ]

Verwijderd

Uhhh.... Neem een 21,5" TV?

• EG Mike
Ik weet niet wat TS op z'n pc doet, maar (FPS) games op een TV wordt je over t algemeen niet heel vrolijk van ivm responsetijden.

Verwijderd

Topicstarter
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:16:
Dan zou ik je speakers aansluiten dmv zoiets:

[afbeelding]

Of anders zelf even solderen, als je daar handig in bent.

Dus 1 aansluiting in je PC, en de andere in je monitor (als je PS4 geen jackplug aansluiting heeft; geen idee eigelijk).

Dan hoef je alleen maar het volume van je monitor te muten als je je PC gebruikt.
Mmhh daar heb ik al eens eerder naar gekeken maar volgens mij kan dat niet (goed) omdat speakers niet 2 verschillende signalen aankunnen (wat ik gelezen heb, iig).

En nee een tv is geen oplossing voor mij, sorry!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 10:22 ]

• EG Mike
Nee, maar je gebruikt je speakers toch niet tegelijk op je PS4 en PC? Als die kabel maar één signaal ontvangt gaat het prima.

Ikzelf heb speakers van een radio gesplit. één aansluiting gaat in de FM Tuner, en de andere hangt los. Als ik m'n telefoon daaraan hang, en de tuner uitzet, speelt de audio van m'n telefoon (ipv de radio) door het hele huis.

Verwijderd

Topicstarter
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:26:
Nee, maar je gebruikt je speakers toch niet tegelijk op je PS4 en PC? Als die kabel maar één signaal ontvangt gaat het prima.

Ikzelf heb speakers van een radio gesplit. één aansluiting gaat in de FM Tuner, en de andere hangt los. Als ik m'n telefoon daaraan hang, en de tuner uitzet, speelt de audio van m'n telefoon (ipv de radio) door het hele huis.
Betekent dat dan dat ik mn pc uit moet zetten als ik op de ps4 wil? 8)7
Dat is nog steeds erg omslachtig als dat zo zou moeten

Verwijderd

Alleen het geluid uitzetten is genoeg.

• EG Mike
Koop zo'n splittertje voor 2 euro op ebay en test het even. Ik weet zo niet wat de prioriteit over zo'n kabel precies bepaald.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:03:
Alleen het geluid uitzetten is genoeg.
Aangezien ik dan 2 beeldschermen heb zou ik graag tussen potjes BF4 op youtube enz. kunnen kijken, dus dat is denk ik ook niet echt de oplossing :S

denk toch uiteindelijk dat ik dan de Syncmaster maar moet halen? :P

• EG Mike
Maar als je een tweede scherm op je pc wil aansluiten kan dat toch prima via DVI? Je PC-audio kan je gewoon via je eerste scherm laten verlopen dan, en dan op scherm 2 via HDMI je PS4 aansluiten zodat je audio via je 2e scherm loopt. Hoef je alleen maar van source DVI naar HDMI te switchen als je je PS4 wil gebruiken.

Tenzij je natuurlijk je PS4 geluid ook over je boxen wil gebruiken, maar dan moet je een leuke (houtje-touwtje) constructie bedenken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad de bedoeling ja, de PS4 over de boxen :P

Verwijderd

Er zijn trouwens genoeg monitoren met 2x hdmi te vinden. http://tweakers.net/price...ISoFhicTJcpCA12ROoTtewFgA

• EG Mike
Lost z'n probleem niet op. Een audiosignaal kan niet zomaar door twee sources tegelijk (lees: door elkaar) aangestuurd worden.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er geen audio splitters te vinden met een "switch" erin? met bijv. een knopje van signaal veranderen?

Verwijderd

Misschien zo iets? Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1531-1/optische-schakelaar-1x-toslink-female-uitgang.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 11:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets zou iig het wel versimpelen, ja :)

Verwijderd

Als je nauw zo iets koopt: http://www.allekabels.nl/...137/audio-schakelaar.html en deze 2x http://www.allekabels.nl/...06/Tulp---Jack-Kabel.html om ze aan je apparaten aan te kunnen sluiten. En dit http://www.bax-shop.nl/ja...abel/product-details.html om je luidsprekers aan te kunnen sluiten.

• EG Mike
Maar dat is optisch hè; Moet je weer extra omvormers kopen ;) Of die dingen moeten in jack-plug variant te krijgen zijn. Ik ken ze iig niet.

Verwijderd

Topicstarter
Pfoe dat is een boel kabels, qwertin :P Ik zoek liever eentje die gelijk met jack werkt?

• EG Mike
Audio schakelaar heet het zo te zien. Misschien kan je zelf een jack-plug variant vinden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ach jah, voor dat geld kan ik hem ook wel proberen :)
Kan altijd nog terugsturen lijkt me!

Verwijderd

Lijkt me wel werken, licht er alleen welke geluidsboxen je hebt.

Verwijderd

Topicstarter
van die standaard logitech boxjes, met subwoofertje.. kan nu niet kijken iig (ben op werk)

Verwijderd

Je moet de groene aansluiting in de boxjes doen. En die aansluiting voor boxen en headset gebruiken voor je pc en console.

Afbeeldingslocatie: http://static.bax-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/b7beb41f5a0ff42a01f3aa7cd933d68e.jpg

zoon kabel heb je dan wel 2x nodig.

Vraag me wel af of het werkt omdat je hem omgekeerd gebruikt.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 16:13
Waarom niet?

Even voor mijn beeldvorming:
- Je hebt een PC, je wilt daarvan zowel het beeld als het geluid via je monitor afspelen
- Je hebt een PS4, je wilt daarvan zowel het beeld als het geluid via je monitor afspelen
- Het lijkt me dat je bij het beeld van de PC ook het geluid van de PC wilt hebben
- Het lijkt me dat je bij het beeld van de PS4 ook het geluid van PS4 wilt hebben
- Je hoeft niet én het beeld van de PC én het beeld van de PS4 tegelijk te hebben
- Je hoeft niet én het geluid van de PC én het geluid van de PS4 tegelijk te hebben

Dan voldoet een monitor met 2 HDMI-aansluitingen toch prima?
http://tweakers.net/categ...fqHKiB1r9vJyyXugjEGY631Bw

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:13
Jammer dat het filter matcht op losse woorden. Je krijgt nu alles met 2x en hdmi, niet noodzakelijk achter elkaar.

• EG Mike
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:09:
[...]
Waarom niet?

Even voor mijn beeldvorming:
- Je hebt een PC, je wilt daarvan zowel het beeld als het geluid via je monitor afspelen
- Je hebt een PS4, je wilt daarvan zowel het beeld als het geluid via je monitor afspelen
- Het lijkt me dat je bij het beeld van de PC ook het geluid van de PC wilt hebben
- Het lijkt me dat je bij het beeld van de PS4 ook het geluid van PS4 wilt hebben
- Je hoeft niet én het beeld van de PC én het beeld van de PS4 tegelijk te hebben
- Je hoeft niet én het geluid van de PC én het geluid van de PS4 tegelijk te hebben
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:27:
Tenzij je natuurlijk je PS4 geluid ook over je boxen wil gebruiken, maar dan moet je een leuke (houtje-touwtje) constructie bedenken.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:29:
Dat is inderdaad de bedoeling ja, de PS4 over de boxen :P
TS wil dus 2 schermen, en één speakerset gebruiken voor PC en PS4.

Als je twee audiobronnen hebt is het prima te realiseren met 2x HDMI, maar PC audio én PS4 audio over dezelfde speakers gaat niet lukken, out of the box.

EDIT: Kan wel, als je tijdens het laden van een nieuwe map even je source veranderd van PS4 naar PC, en dan weer terug, maar dat is niet wat TS wil.

Een scherm met 2x HDMI volstaat ook wel, in elk geval, maar de keuze is een stuk uitgebreider (lees: elk HD-scherm) als je 1x DVI en 1x HDMI kan gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door EG Mike op 21-07-2014 14:21 ]

• Paul
Ik lees daar niet dat hij het TEGELIJKERTIJD wil, enkel dat het geluid van de PS4 over de boxen (die dus weer aan de monitor hangen) moet...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:25:
Ik lees daar niet dat hij het TEGELIJKERTIJD wil, enkel dat het geluid van de PS4 over de boxen (die dus weer aan de monitor hangen) moet...
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:05:
[...]

Aangezien ik dan 2 beeldschermen heb zou ik graag tussen potjes BF4 op youtube enz. kunnen kijken, dus dat is denk ik ook niet echt de oplossing :S

denk toch uiteindelijk dat ik dan de Syncmaster maar moet halen? :P
Liever toch wel als het kan ^

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 14:26 ]

• Paul
hcQd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:16:
Jammer dat het filter matcht op losse woorden. Je krijgt nu alles met 2x en hdmi, niet noodzakelijk achter elkaar.
True... Houd je er 7 van de 10 over :)
Dan wordt het sowieso een uitdaging, want als je monitor source 1 weergeeft zal het niet het geluid van source 2 afspelen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel je van Youtube hoort terwijl je teammates alles afknallen :P

Om 2 bronnen af te spelen op 1 speakerset heb je een soort mengpaneel nodig (hardware of software). Je kunt de PS4 op de PC aansluiten en die line-in afspelen op de line-out. Dan moet alleen wel altijd je PC aan staan als je de PS4 gebruikt. Andere optie is iets als http://www.marktplaats.nl...neel-zwart-stm-2211b.html

Rhàshan - Aditu Sunlock

• EG Mike
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:31:
Om 2 bronnen af te spelen op 1 speakerset heb je een soort mengpaneel nodig (hardware of software). Je kunt de PS4 op de PC aansluiten en die line-in afspelen op de line-out. Dan moet alleen wel altijd je PC aan staan als je de PS4 gebruikt. Andere optie is iets als http://www.marktplaats.nl...neel-zwart-stm-2211b.html
Mijn vermoeden is dat zo'n goedkope audioswitch zoals eerder aangeraden ook gewoon moet werken. Doet in feite hetzelfde als het mengpaneel alleen kan je het volume per audiobron niet regelen, enkel aan of uit (daarna kan je het volume vanzelfsprekend gewoon wijzigen via je speakers).

• Paul
Probleem met een simpele y-verbinding (met een switch kies je nog steeds tussen 2 bronnen en hoor je ze dus niet tegelijkertijd) is dat je het risico loopt een van beide bronnen op te blazen.

Op http://www.instructables.com/id/Altoids-Tin-18-Stereo-Mixer/ staat een simpele manier om jezelf hier (beperkt) tegen te beschermen :) Mengpanelen zijn hier expliciet voor gemaakt dus daar zal nog wat meer bescherming in zitten, maar met een handjevol weerstandjes kan het ook :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:31:
[...]
True... Houd je er 7 van de 10 over :)

[...]
Dan wordt het sowieso een uitdaging, want als je monitor source 1 weergeeft zal het niet het geluid van source 2 afspelen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel je van Youtube hoort terwijl je teammates alles afknallen :P

Ze hoeven niet per se tegelijkertijd, zo lang ik bijde mn pc en ps4 aan kan laten staan en makkelijk kan switchen (read: niet achter de kast kruipen om kabels te switchen) vind ik het goed.

• EG Mike
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:57:
Probleem met een simpele y-verbinding (met een switch kies je nog steeds tussen 2 bronnen en hoor je ze dus niet tegelijkertijd) is dat je het risico loopt een van beide bronnen op te blazen.
Klopt, maar het switchen tussen source op je beeldscherm duurt bij elkaar toch snel 5sec (persoonlijk vind ik dat altijd vrij irritant), waarbij het veranderen van audiokanaal dmv. zo een switch sneller gebeurd is.

Is dat 'opblazen' van een bron echt aan de orde, aangezien je beide devices als Line-OUT gebruikt, ipv Line-IN? En in de meeste speakersetjes zit vaak een (mini)versterker, waarbij dit probleem afgevangen wordt.

Verwijderd

http://nl.startech.com/Se...-en-USB-2-hub~SV231HDMIUA

eerste link die ik aanklik op google, zocht op "monitor switch hdmi incl audio" Deze is wel duur, maar er is vast een merkloze variant te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:15:

eerste link die ik aanklik op google, zocht op "monitor switch hdmi incl audio" Deze is wel duur, maar er is vast een merkloze variant te vinden.
Dat is inderdaad een beetje boven mijn 'prijsrange' :P
Wel een goede find, btw!

• EG Mike
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:15:

Oh inderdaad! Een KVM-switch!

Hier eentje voor 26 euro: pricewatch: HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support, ik gok dat dit je een tweede monitor bespaart :) Zit even te bedenken of dit je audioprobleem oplost, maar zo helder denk ik niet meer vanmiddag.. Maandag he :9

[ Voor 7% gewijzigd door EG Mike op 21-07-2014 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:21:
[...]

Oh inderdaad! Een KVM-switch!

Hier eentje voor 26 euro: pricewatch: HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support, ik gok dat dit je een tweede monitor bespaart :)
2de monitor komt er sowiezo, lekker handig met gamen ^^

• Paul
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:06:
Klopt, maar het switchen tussen source op je beeldscherm duurt bij elkaar toch snel 5sec (persoonlijk vind ik dat altijd vrij irritant), waarbij het veranderen van audiokanaal dmv. zo een switch sneller gebeurd is.
Maar dan heb je dus _alleen_ geluid :) Voor een PC en een PS/4 mijns inziens niet heel nuttig, waarna je dus nog steeds de monitor moet gaan verzetten?
Is dat 'opblazen' van een bron echt aan de orde
Ja, ook een uitgang kun je overbelasten. Wat gebeurt er als je 220 op de uitgang van je geluidskaart zet? Dat is een andere ordegrootte uiteraard, maar je ene bron kan in theorie signalen uitzenden waar je andere bron ongelukkig van wordt :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-12 16:39
Als je dan moeilijk gaat lopen doen met splitters en dergelijke koop dan gewoon netjes een 2 poorts HDMI switch (heb je al vanaf 3 tientjes ofzo). Moet je wel even een knopje omzetten maar okay. Splitters gaan sowieso niet werken om van twee signalen een te maken.

• EG Mike
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:24:
Maar dan heb je dus _alleen_ geluid :) Voor een PC en een PS/4 mijns inziens niet heel nuttig, waarna je dus nog steeds de monitor moet gaan verzetten?
ff duidelijker:

TS heeft 2 schermen. Scherm 1 naar PC (DVI), Scherm 2 naar PC (DVI) en PS4 (HDMI)
- Als TS alleen op PC bezig is, staan de sources van Scherm 1 en 2 beide op DVI.
- Is TS alleen op PS/4 bezig, Scherm 1 uit, Scherm 2 op HDMI.
- Is TS bezig met PS/4 én op PC (scherm 2 op HDMI, scherm 1 op DVI).
Audio kan maar op 1 kanaal tegelijk verzonden worden, tenzij je zo'n audioswitch gebruikt waarbij je een aansluiting in je PC stopt, eentje in je PS4, en de uitgang naar je speakers. Zo kunnen beide monitoren gelijktijdig gebruikt worden, en hoef je voor het switchen van audiokanaal maar een knopje in te drukken.

Nevermind, ps4 heeft enkel SPDIF en HDMI als audio-uit... Je hebt gelijk; deze constructie is nutteloos :<

[ Voor 6% gewijzigd door EG Mike op 21-07-2014 15:35 ]

• Paul
En dat is dus waarom ik game op de PC ipv PlayStation :+

Maar dan zou ik dus ook het geluid beiden tegelijk willen hebben :P Dan hoef je niet op knopjes te drukken en je kunt tijden het niksen in de Battlefield-lobby verder met je YouTube-video :P

Hmm, SPDIF, dan zou ik een switch nemen, dat is digitaal. Om dat te gaan mengen heb je iets geavanceerder materiaal nodig... Of de analoge audio-out van de monitor waarop HDMI binnenkomt :P

[ Voor 27% gewijzigd door Paul op 21-07-2014 15:39 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Paul schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:36:
En dat is dus waarom ik game op de PC ipv PlayStation :+

Maar dan zou ik dus ook het geluid beiden tegelijk willen hebben :P Dan hoef je niet op knopjes te drukken en je kunt tijden het niksen in de Battlefield-lobby verder met je YouTube-video :P

Hmm, SPDIF, dan zou ik een switch nemen, dat is digitaal. Om dat te gaan mengen heb je iets geavanceerder materiaal nodig... Of de analoge audio-out van de monitor waarop HDMI binnenkomt :P
Dat zou het beste zijn!

(gamen op ps4 en pc ftw!)

• Paul
Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cw5t5lakzq9bWddRdiERKgjI/full.png

Waarbij de vraag nu vooral is wat dat rode apparaat moet zijn?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Jep.. precies dat..

• EG Mike
Ik denk dat dat dingetje wat ik eerder linkte (pricewatch: HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support) afdoende moet zijn voor deze toepassing! Plus, voor 26 euro kan je je geen bult vallen lijkt me! :)

Verwijderd

Topicstarter
pryth schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:01:
Ik denk dat dat dingetje wat ik eerder linkte (pricewatch: HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support) afdoende moet zijn voor deze toepassing! Plus, voor 26 euro kan je je geen bult vallen lijkt me! :)
Hoe werkt dat? Moet ik daar m'n hdmi kabels erin pluggen of..? :s

• Paul
Dat doet hetzelfde als switchen tussen inputs op je monitor. Als je een monitor hebt met 2 HDMI-inputs dan doet dat kastje niks meer dan wat je monitor kan :) Dat veranderd dus zowel geluid als beeld.

Als je alleen geluid wilt switchen dan zijn er al een paar opties gegeven (Verwijderd in "21.5" inch monitor met 2 hdmi aansluitingen" en Verwijderd in "21.5" inch monitor met 2 hdmi aansluitingen"), als je het samen wilt voegen ook (Paul in "21.5" inch monitor met 2 hdmi aansluitingen" en Paul in "21.5" inch monitor met 2 hdmi aansluitingen")

Nog een optie, die nog niet genoemd is: een 2e speakersetje :P PC Speakersets tot 50 euro, gesorteerd op populariteit -> pricewatch: Logitech Z323 of zo?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
2de speakersetje is idd ook wel handig.. heb er vast nog wel 1tje liggen ergens op zolder.. maar even kijken zo dan >.<

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien ook een zo klein mogelijk mengpaneeltje ?

http://www.amazon.com/Ame...cs&qid=1253115724&sr=1-41

zo iets maar dan 40 euro goedkoper ofzo :P

Of een goedkopere variant van:
http://www.bax-shop.nl/dj...ixer/product-details.html

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben uiteindelijk voor de http://www.centralpoint.n...lick&utm_content=default1 gegaan!

als het goed is gaat het nu:

PS4 ---> Beeldscherm----------------------------------------------------------|
...................../\...................................................................|
......................|...................................................................|
.....................PC -----> Beeldscherm....................................|
......................|..................................................................\/
......................--------------------------------------------------->HQ HQSW-AV100 -----> Speakers

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 19:24 ]

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-12 11:29

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist alles aangesloten en... geloof het of niet... HET WERKT!

Voor nog geen 20 euro een mooie audioswitch, valt echt aan te raden!
Pagina: 1