Ik ben van plan een PS4 te kopen en op mijn monitor aan te sluiten alleen heeft deze geen hdmi poort. en omdat ik ook audio set zonder coax heb leek dit me een oplossing.

Zou dit gaan werken?

Zou dit gaan werken?
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik denk dat hij geen geluid heeft op zijn monitor, hij heeft die 3.5mm jack nodig om naar zen speakers te trekken.Wylana schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:45:
Wat voor aansluiting heeft je monitor wel?
Als deze een DVI aansluiting heeft, dan zou ik een HDMI naar DVI Converter kopen.
Mogelijk dat de kabel links onder (DVI met audio) dan ook werkt.
Een adapter zoals deze: http://www.conrad.nl/ce/n...CFYnItAodh1MAyg&WT.srch=1
[ Voor 10% gewijzigd door DenHond op 20-07-2014 13:59 ]
Ik denk dat de 3.5mm jack gewoon geintegreerd is in de kabel (zodat je in feite gewoon hdmi<>DVI en een 3.5mm male to male hebt), digitaal naar analoog zonder echte converter gaat nooit lukken.Nemesizz schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:33:
HDMI naar DVI moet wel willen, waar ik ten zeerste aan twijfel is die analoge audio aansluiting(en).
Van digitaal naar analoog (of andersom) gaat volgens mij niet lukken zonder een actieve adapter.
Zelf heb ik er een actieve adapter tussen (van optisch naar analoog) voor het geluid, gezien ik ook nog een analoog speakerset heb (met een jackplug).
[ Voor 38% gewijzigd door DenHond op 20-07-2014 14:16 ]
En wat ga je doen met je geluid?Hoolz schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:19:
Dit werkt prima, ook met de PS3.
Ik zou alleen de audio kabel los halen van de DVI-HDMI.
Jack aansluiting op je controller? Of andere iets via optisch
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq