Ik zoek mij momenteel het apela....... maar in de pricewatch bij moederborden zie ik wel USB 3.0, maar niet de optie om te zien of een moederbord wel/geen interne usb 3.0 header heeft. Veel moederborden hebben deze aansluiting er niet op zitten (je ziet op het plaatje dan wel de plek waar hij zou moeten zitten, maar enkel platte puntjes), maar komen via het filter wel naar voren gezien ze USB 3.0 poorten aan de achterzijde hebben.
Is een filter waarbij interne headers aangevinked kunnen worden een mogelijkheid? Gezien die data niet bij de specificaties staat (en je dus echt zelf goed moet kijken, en in de hoop dat de afbeeldingen correct zijn) heb ik een flauw vermoeden dat het er niet in zit, maar niet geschoten....
Is een filter waarbij interne headers aangevinked kunnen worden een mogelijkheid? Gezien die data niet bij de specificaties staat (en je dus echt zelf goed moet kijken, en in de hoop dat de afbeeldingen correct zijn) heb ik een flauw vermoeden dat het er niet in zit, maar niet geschoten....