Nou, tot zover de 'positief' bedoelde posting. Helaas is het zoals zo vaak uitgelopen op een flamewar waardoor dus 80% van replies over iets anders gaat dan het oorspronkelijke onderwerp.
Ik weet dat er een paar 'experts' rondlopen die alles beter weten, die wilde ik dan ook niet voor hun hoofdje stoten met mijn domme, blije 'shiny, happy people' post (overigens ben ik meestal enorm negatief en zeurderig, dus het blijft bij een eenmalig experiment

)
Ook zijn er genoeg Tweakers hier te vinden (duh!) die het juist leuk vinden om problemen op te lossen. Ik ben echter met mijn vorige PC ALLEEN maar bezig geweest met problemen oplossen. Het enige wat ik op een gegeven ogenblik wilde was 'even' mijn mail ophalen of een spelletje Fifa spelen. Dan bleek de verbinding weer niet te werken, mijn Gamepad niet te detecten of mijn CDRom niet tegelijk met mijn geluidskaart te werken. Ook 84x Windows installeren is op een gegeven ogenblik niet leuk meer.
Helaas ben ik dus geen expert aangezien ik geen tijd heb om al mijn vrije tijd te besteden aan het volgen van alle technische sites en alle ontwikkelingen. Ik ben programmeur en heb mijn handen al vol aan dat gedeelte. Buiten dat heb ik ook nog een ander punt dat volop tijd kost: een vriendin!!!
In de hoop dat de flames ophouden verblijf ik,
LaTiNo
ps. Hadecom, gij zijt vergeven....