Toon posts:

Windows 7 computer start niet op.

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik een vreemd probleem op mijn Windows 7 computer. (HP Pavilion G7)
Mijn computer gaat namelijk niet meer naar opstart hij schakelt namelijk automatisch systeem herstel. en of blijft een uur vasthangen op het welkom scherm (dat zwart scherm waar het windows icoon op te voorschijn komt.

Ik weet hier echter geen raad mee. Zou iemand mij namelijk willen helpen met dit probeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Start eens op in veilige modus... lukt dat wel?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik zie dat je nieuw bent op Tweakers. Het wordt op Tweakers gewaardeerd als je zelf eerst even zoekt.

Klinkt als een corrupt OS. sfc /scannow gebruiken als safe-mode werkt? Anders de prompt opstarten in recovery mode. Is er iets aangepast? Anders een system restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Dit kan zoveel zijn, je kan ook hebben dat je harde schijf defect is gegaan. OEM computers hebben doorgaans een CD of DVD met diagnostische tools, soms kunnen die ook in de BIOS zijn ingebakken. Daarmee zou je kunnen controleren of dit komt door defecte hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • wat evt. de supportafdeling van deze software als oplossing aandraagde
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.