Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over Lenovo Thinkpad Edge E540

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik volg de studie Informatica en heb veel verschillende laptops bekeken en wil uiteindelijk deze laptop kopen. pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)

Er is maar 1 ding dat mij echt tegenhoudt om deze laptop te kopen en dat is dat ik veel forum posts zie (op verschillende forumposts) dat er een "power issue" is. http://forums.lenovo.com/...-power-issue/td-p/1379057

Is er iemand die deze laptop heeft of er ervaring mee heeft en dit probleem ook heeft of juist helemaal niet heeft?

Is het verstanding om deze laptop te kopen ondanks dit probleem en hopen dat wanneer ik het krijg het goed werkt?

Bedankt voor jullie tijd.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Mijn broertje heeft hem en heeft dat probleem nooit gehad. Het is volgens mij de moeite waard om te kopen want het is enorm waar voor je geld. Die problemen op dat forum zien er indrukwekkend uit maar het gebeurt maar bij een fractie van de machines (al blijft het typisch dat het probleem zich voordoet én blijft voordoen).

Als ik jou was zou ik nog even op de E540 op de Lenovo website samenstellen welke opties je wilt en kijken of het daar goedkoper is. Daar kan je bv voor een grotere batterij kiezen voor een paar tientjes wat best de moeite waard is.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19

• snarfl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 17:20
Dag Ceadar,
Ik heb deze laptop. Kan 'm je van harte aanbevelen, met deze configuratie start je in 20 seconden op naar internet. Maar ga er geen hardware in vervangen. Ik had de netwerkkaart over het hoofd gezien. Zelf maar een Intel Dual Band Wireless-AC Bluetooth E7260 Mini PCI-E gekocht, geinstaleerd, waarop de laptop niet meer wilde opstarten. 8)7 Na veel zoeken kwam ik er achter wat er aan de hand was. Lenovo hanteert een soort geheime whitelist voor hardware,lees en huiver. Dit doen ze ook met hd's.

https://forums.lenovo.com...enovo-COME-ON/td-p/952681

Productnaam: ThinkPad E540

- Intel Core i3-4000M Processor -nVPro
- Windows 8 64
- W8 64 WE MUI
- 15.6" FHD(1920x1080) AntiGlare - Black
- E540 NV N14P-GV2+ Graphics,2GB
- 4GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
- Keyboard with Number Pad - UK English
- E540 UltraNav without FPR PC
- Camera, Microphone
- 128GB Solid State Drive, 2.5"