Ik zag zojuist dat ik 1 van de gelukkig testers ben van de LG G3 (zie recente t.net actie), Nu zullen sommige me hier herkennen als een groot VR enthousiast (tweakers hands on met de OR DK1 was bijv bij mij
) en gezien de belachelijke resolutie van de LG G3 - 2560x1440 - leek me dit het uitverkoren moment om Google Cardboard maar eens uit te gaan proberen. Nu wil ik dat graag in de review opnemen (en mogelijk zelfs het centrale thema van de review maken zodat er niet 16 gelijke reviews komen), maar om dat te doen moet ik nu wel op korte termijn aan die lenzen komen en kan ik ze dus niet vanuit de VS bestellen.
Nu, volgens Google's DIY instructies moet ik het volgende vinden:
geen werving op het forum.
Ik zat trouwens best wel te twijfelen of ik het nou wel of niet op dit subforum moest posten, maar bij het gebrek van een smartphone accessoires of optics forum leek me dit nog wel het beste
.
Nu, volgens Google's DIY instructies moet ik het volgende vinden:
Spijtig genoeg is de EU link uitverkocht (amazon.de), dus dat gaat het hem niet worden. Is er iemand die weet waar je dergelijke lenzen snel (en betaalbaar) binnen Nederland kunt krijgen? Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, maar ik weet uberhaupt niet waar ik het moet zoeken.This is the trickiest component. Lenses that have a 45mm focal distance might work. Biconvex lenses work best because they prevent distortion around the edges. We used the Durovis OpenDive Lens Kit available here (US) and here (EU).
geen werving op het forum.
Ik zat trouwens best wel te twijfelen of ik het nou wel of niet op dit subforum moest posten, maar bij het gebrek van een smartphone accessoires of optics forum leek me dit nog wel het beste
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 20-07-2014 11:12 ]