Toon posts:

Downloadsnelheid valt terug naar 0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik last van het volgende;

Downloads via Chrome, dit gaat een paar seconde/minuten goed. Vervolgens valt de snelheid terug naar 0 kb/s.

Hetzelfde heb ik met launchers voor games, gaat even goed en dan dropped het terug naar 0.

Mijn provider is Ziggo.

Is dit een probleem wat anderen ook hebben?

Groet,
Mossiah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Welk systeem gebruik je? Waar bestaat je netwerk uit? Waarmee ben je op dat moment aan het downloaden? Heb je op dat moment nog wel verbinding met je LAN of is dat ook weg?

Het is wel de bedoeling dat je zelf iets probeert uit te zoeken voordat je je vraag hier neergooit ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:28:
Welk systeem gebruik je? Waar bestaat je netwerk uit? Waarmee ben je op dat moment aan het downloaden? Heb je op dat moment nog wel verbinding met je LAN of is dat ook weg?

Het is wel de bedoeling dat je zelf iets probeert uit te zoeken voordat je je vraag hier neergooit ;) .
Windows 8 64 bit, netwerk is gewoon thuis hier direct met draad vanaf modem naar pc. Download het met Google Chrome en de LAN verbinding blijft gewoon aan. Kan verder wel internetten.

-edit-

Het gebruik van een andere browser geeft ook dezelfde problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:57

Dazzler2120

FP ProMod
Heb je al eens een ander apparaat geprobeerd? Een andere download programma? En wat is het resultaat van een speedtest?
Modem gereset?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PC gechecked op virussen, malware en ander ongewenste software? Kijk ook even bij Programma's en Onderdelen en sorteer die op datum, dan zie je wanneer welk programma is geïnstalleerd. Wellicht dat je daarmee kan achter halen wat de roet in het eten gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:43:
Heb je al eens een ander apparaat geprobeerd? Een andere download programma? En wat is het resultaat van een speedtest?
Modem gereset?
Heb geen andere apparaten waarmee ik het kan proberen, enkel deze pc.

Resultaat van de speedtest;

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2vbajhg.jpg

De laatste test komt maar niet tevoorschijn, staat nu al een minuut of 10 aan.

Heb net de modem gereset naar fabrieksinstellingen, echter verhelpt dit het probleem ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:52:
PC gechecked op virussen, malware en ander ongewenste software? Kijk ook even bij Programma's en Onderdelen en sorteer die op datum, dan zie je wanneer welk programma is geïnstalleerd. Wellicht dat je daarmee kan achter halen wat de roet in het eten gooit?
Heb de PC nu net een half uurtje geleden ook compleet reinstalled, aanvankelijk dacht ik dat het wat te maken had met windows 8.1, maar dat was niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan is het hardware matig, wellicht een storing bij ISP? Bij Ziggo kun je aan de hand van je postcode gewoon zien of er een storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:56:
Dan is het hardware matig, wellicht een storing bij ISP? Bij Ziggo kun je aan de hand van je postcode gewoon zien of er een storing is.
Lijkt me wel het verstandigst nu ja, voordat ik ga zitten knoeien met instellingen. Kan het wellicht openblijven dit topic? Zou na contact met Ziggo te hebben gehad hier wel een update kunnen plaatste van wat wellicht het probleem is.

Als je op google zoekt, komt het probleem ook veel voor bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Checken of er een storing is, kun je makkelijk zelf. Ga gewoon even naar https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen-problemen en voer jouw postcode in. Dan krijg je vanzelf de storingen te zien. Als je contact opneemt met Ziggo, kun je dat (imo) het beste doen via de webcare, die zitten op zowel Facebook als Twitter (via Twitter heb ik iig positieve ervaringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:52:
[...]

Heb geen andere apparaten waarmee ik het kan proberen, enkel deze pc.

Resultaat van de speedtest;

[afbeelding]

De laatste test komt maar niet tevoorschijn, staat nu al een minuut of 10 aan.

Heb net de modem gereset naar fabrieksinstellingen, echter verhelpt dit het probleem ook niet.
:X

Speedtest.nl is niet eens in staat om fatsoenlijk een DSL-verbinding te testen, laat staan glas of kabel.

Doe eens een goede, zoals die van Ziggo zelf, of als je die niet vertrouwt die van concurrent KPN.

Verder heb je nog niet eens vastgesteld of het probleem wel ligt bij de verbinding, dus waarom modem/router resetten :? Begin eens met een ander apparaat te regelen, je hebt vast vrienden met laptop of zelfs een smartphone/tablet???

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is verholpen, ik zat op een openbaar netwerk. Moest het enkel fixen naar particulier netwerk.

Topic kan dicht, bedankt in ieder geval!
Pagina: 1