Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Suggesties 2.1 set voor PC

Pagina: 1
Acties:

• Leon90
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:49
Hallo,

Mijn huidige set is een 'Creative Cambridge SoundWorks SW320'.
Deze set gaat al weer heel wat jaartjes mee en werkt nog perfect,
helaas was ik van plan om mijn sataliet speakers op te hangen en dat is niet mogelijk met mijn huidige set.
Vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe 2.1 set.

Met de requirement dat het mogelijk is om de speakers te kunnen ophangen kwam ik op de volgende systemen terecht:

- Teufel Concept C 100 BE
- Edifier S330D
- Teufel Concept C 200 BE
- Edifier S530D

De kamer is 16m^2 dus veel heeft het niet nodig, maar ik wil het wel in 1x goed doen 8)

Is het het waard om bijv. voor de C200 of de S530D te gaan, tegenover de C100 en S330D?
En wat zijn de ervaringen met beide merken, of moet ik voor een heel ander setje gaan?

Ik had al wel wat reviews gelezen maar ben er niet door overtuigd welke ik moet kiezen.
Of als iemand nog een heel ander setje weet rond de 150~200 euro en ook opgehangen kan worden dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
- Léon

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zijn boekenplankspeakers ook een optie?

• Leon90
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:49
Hmm heb ik wel naar gekeken, eigenlijk het liefst speakers die ik kan ophangen.

Maar ik ben benieuwd welke je mij had aanbevolen als boekenplank speakers.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik kan je geen speakers aanraden, maar je zou eens op marktplaats kunnen kijken. Wat oudere speakers gaan daar voor weinig geld weg. Bijvoorbeeld van B&W of KEF. Voor 50 euro valt er wel wat te vinden wat beter klinkt dan de computerspeakers die je noemde. Het nadeel is dat ze wat groter zijn en dat je misschien zelf een ophangbeugel moet klussen. Ook heb je nog een losse versterker nodig, die ook wel te vinden is voor 10-20 euro.

Nog een voordeel van tweedehands speakers is dat ze hun waarde behouden. Als je wilt upgraden, zet je de boel gewoon weer te koop voor het bedrag dat je ervoor hebt betaald.

[ Voor 16% gewijzigd door TBTL op 21-07-2014 15:30 ]