Ik moest voor een collega de simcard tray vervangen op haar note 2. Dit ging verder goed, niks kapot gemaakt (naar mijn mening), maar als ik hem aanzet krijg ik blackscreen. De touchscreen doet het nog wel en de touchknoppen onderin doen het ook gewoon nog. Ik heb hem al 2x uit elkaar gehaald en ben alles nagegaan. Alle aansluitingen zitten goed. Ik hoop dat hij nog te redden is... Iemand een idee?
Nieuwe simcard tray er uit halen en dan proberen?
Misschien is deze defect waardoor de telefoon crasht.
Misschien is deze defect waardoor de telefoon crasht.
[ Voor 36% gewijzigd door awosome op 19-07-2014 18:39 ]
Die heb ik eraf gehaald en het probleem is er nog
Deze moederborden hebben veel lagen, misschien heb je hier doorheen gebrand en zit er nu kortsluiting in het MB.RoobinW schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:45:
Die heb ik eraf gehaald en het probleem is er nog
Kun je afschrijven ben ik bang.
Het zal niet waar zijn. Ik heb mijn eigen note 2 al verknald door het scherm kapot te maken en nu dit. Ik snap niet hoe het kapot had kunnen gaan. De simcard tray zit alleen met een lijmstrip vast een het moederbord en een connecter die ik er gewoon netjes af heb gehaald.Fairy schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:46:
[...]
Deze moederborden hebben veel lagen, misschien heb je hier doorheen gebrand en zit er nu kortsluiting in het MB.
Kun je afschrijven ben ik bang.
De Vraag is: is het scherm stuk is of de logicboard. Je moet even troubleshooten. Je hebt je eigen note nog? Misschien kun je de scherm van je collega's note 2 overplaatsen en testen of de scherm nog intact is. Indien deze nog intact is, dan is de logic board aan gort of de simtray/connector.RoobinW schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:53:
[...]
Het zal niet waar zijn. Ik heb mijn eigen note 2 al verknald door het scherm kapot te maken en nu dit. Ik snap niet hoe het kapot had kunnen gaan. De simcard tray zit alleen met een lijmstrip vast een het moederbord en een connecter die ik er gewoon netjes af heb gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Monkeydancer op 19-07-2014 19:14 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Pagina: 1