Voor mij studie ben ik opzoek naar een nieuwe laptop waarmee ik weer een tijdje vooruit kan.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik volg de opleiding Informatica hiervoor heb ik een laptop nodig die programma's kan draaien als: Photoshop, Visual Studio, Dreamweaver etc. Het OS moet Windows zijn, 7 of 8 maakt niet veel uit. Zwaardere games moet de laptop ook aankunnen.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal ik veel meenemen (school/stage), zolang de laptop niet superzwaar is maakt gewicht niet uit. De accuduur moet wel goed zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk HP, Toshiba maar over Lenovo hoor ik ook goede verhalen dus dit is ook een goede optie.
Verdere eisen
- SSD
- Numpad
- Goede kwalteit scherm
- I7
- Minimaal 8GB memory
- Liefst 1TB harde schijf
Wat ga je met je laptop doen?
Ik volg de opleiding Informatica hiervoor heb ik een laptop nodig die programma's kan draaien als: Photoshop, Visual Studio, Dreamweaver etc. Het OS moet Windows zijn, 7 of 8 maakt niet veel uit. Zwaardere games moet de laptop ook aankunnen.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal ik veel meenemen (school/stage), zolang de laptop niet superzwaar is maakt gewicht niet uit. De accuduur moet wel goed zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk HP, Toshiba maar over Lenovo hoor ik ook goede verhalen dus dit is ook een goede optie.
Verdere eisen
- SSD
- Numpad
- Goede kwalteit scherm
- I7
- Minimaal 8GB memory
- Liefst 1TB harde schijf