Toon posts:

Philips 109P20 goed? / 107P raar beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je kijkt naar kwaliteit en features, is ie dan echt Fl 1339,- (volgens PW nu) waard?

Ik heb sinds een paar dagen de Philips Brilliance 107P die in de linkerbovenhoek naar boven kromt :( en heel af en toe :? komen er rechts van het midden onderin een paar verticale lijnen tevoorschijn, een stuk of 10. Verder is het perfect beeld, maar die rare lijntjes vind ik niet zo tof, dus wil ik hem inruilen, misschien wel tegen een 109P.

Is dat Diamondtron echt mooier ofzo trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, Lightframe geeft op mijn 107P rare 'nadruk' strepen. Is dat normaal?

Verwijderd

Topicstarter
Oh, en 109B, hoe is die dan?

Verwijderd

ik heb ze allebei de 109b en 109p.
109p geeft een wat professioneler beeld dan de b.
maar je zal in het begin wel moeten wennen aan de twee horizontale lijntjes die er lopen.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55

Hu9o

Schokkend

Op maandag 11 juni 2001 15:31 schreef dragak het volgende:
109p geeft een wat professioneler beeld dan de b.
Wat bedoel je met professioneler beeld?? Is het beeld mooier/beter? Ik zit er aan te denken de 109b kopen, maar is de p echt zo veel beter?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

hier laatst een 109s die had in de hoeken en aan de zijkanten van het scherm een heel wazig beeld.... Even gebeld met philips en er kwam een nieuwe binnen een dag :) Misschien ff bellen met klantenservice ;)

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
De beeldkwaliteit van de 109P20 is denk ik wel te vergelijken met de 107P20? Die is namelijk errug mooi :D. Behalve die storinkjes die mijn exemplaar heeft...

109P20 is wel een aanrader dus, ook voor zo'n prijs?
Pagina: 1