Beste Tweakers,
In februari 2013 aangeschaft een Lenovo Z500.
Specs: i7-3632QM / 15,6 inch / 8Gb intern / GT635-2Gb / W8
Tijdens gewoon werk viel hij uit. Geen enkel lampje brand meer. Fan draait niet, schijf ook niet (denk ik, is nl. een SSD). De aan/uit knop voelt goed aan (klikt echt) maar zelfs laadlampje gaat niet aan. Echt helemaal niets.
De 2de 20v lader geprobeerd. Zelfde resultaat. Mulitmeter erbij gehaald. 19,5 (universele) en 20,4 volt (originele) dus dat lijkt ook OK.
Open gemaakt. Gereinigd. Batterij losgehaald en opnieuw de laders geprobeerd. Maar zonder resultaat.
Garantie heb ik niet meer. Ik ben zo stom geweest
een demo-model bij MyCom te halen en dan heb je maar 3 maanden garantie. Ik ben in maand 4 al eens teruggeweest toen de harde schijf er mee ophield en toen kreeg ik ook al nul op request (ook rechtstreeks bij Lenovo overigens) dus daar hoef ik niet naar toe.
Hij zal wel naar een reperateur moeten maar misschien is er zelf nog iets te onderzoeken???
In februari 2013 aangeschaft een Lenovo Z500.
Specs: i7-3632QM / 15,6 inch / 8Gb intern / GT635-2Gb / W8
Tijdens gewoon werk viel hij uit. Geen enkel lampje brand meer. Fan draait niet, schijf ook niet (denk ik, is nl. een SSD). De aan/uit knop voelt goed aan (klikt echt) maar zelfs laadlampje gaat niet aan. Echt helemaal niets.
De 2de 20v lader geprobeerd. Zelfde resultaat. Mulitmeter erbij gehaald. 19,5 (universele) en 20,4 volt (originele) dus dat lijkt ook OK.
Open gemaakt. Gereinigd. Batterij losgehaald en opnieuw de laders geprobeerd. Maar zonder resultaat.
Garantie heb ik niet meer. Ik ben zo stom geweest
Hij zal wel naar een reperateur moeten maar misschien is er zelf nog iets te onderzoeken???