Toon posts:

usenet outputfiles

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

ik ben begonnen om met usenet te downloaden en heb zowaar alles aan het draaien gekregen. Maar nu heb ik wat dingetjes gedownload en als ik ze uitpak krijg ik bij alles de melding "cannot open output file". Het gekke is dat ik inmiddels zo'n 5 à 6 programma's heb gedownload en er is geen enkele bij die werkt.

Ik gebruik sabnzbd en heb aangevinkt om bestanden te repareren. Om de (veelal ,rar) bestanden uit te pakken gebruik ik 7-zip. De provider is usenetserver.com

Zie ik iets over het hoofd of gewoon stomme pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Er zijn ontzettend veel tutorials en guides te vinden voor dit soort dingen. Wat heb je zelf al gevonden?

Dit heeft trouwens niks te maken met Internet en Netwerken maar met client software ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Daarnaast: wat zijn de dingetjes die je hebt gedownload? Welk bestandsformaat? Welke bestandsextensie hebben ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de dingetjes die ik heb gedownload zijn photoshop, meestal rar bestanden. Het enige dat ik zelf gevonden heb is dat die bestanden "defect" zijn en via sabnzbd gerepareerd konden worden. Maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 23:35
Begin even met te lezen hoe nieuwsgroepen werken :). Neem even een kijkje op: http://www.binaries4all.nl/beginners/

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En nu heb ik eindelijk een versie van photoshop te pakken die het wèl doet, is ie weer niet compleet. Het is lang niet allemaal goud dat blinkt, daar kom ik al langzaam achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:49

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Een van de gemakkelijker manieren om malware te verspreiden is programma's op usenet zetten, die worden namelijk vanzelf gedownload. Laat er dus een goede virusscanner overheen gaan! Persoonlijk vertrouw ik software van usenet niet meer.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
En 1 server is vaak ook niet voldoende vanwege de vele takedowns. Dus neem een backup server. Bijv een blockaccount jij een andere of een de gratis server van je provider. Wel even goed kijken dat het daadwerkelijk een aparte server is! De meeste bedrijven zijn namelijk resellers van 1 van de drie grote servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thunder7 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:22:
Een van de gemakkelijker manieren om malware te verspreiden is programma's op usenet zetten, die worden namelijk vanzelf gedownload. Laat er dus een goede virusscanner overheen gaan! Persoonlijk vertrouw ik software van usenet niet meer.
Het wordt me iets te technisch, maar dat even terzijde. Als je usenet niet vertrouwt, wat is dan je alternatief? Elke manier van downloaden (illegaal dan) brengt risico's met zich mee. Usenet is geloof ik betrouwbaarder dan bittorrent; alleen al bij de eerste download stond m'n laptop bol van de malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoezo te technisch?
Het alternatief is om gewoon te betalen voor je software.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, soms is bepaalde software nogal aan de prijs hè. Photoshop bijv., ik kan niet zo 123 duizend euro ophoesten.

Maar om een kort verhaal lang te maken; m'n laptop start ineens niet meer op. Dus: downloaden? Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Neem aan dat je ook met quickpar je download hebt gecontroleerd en eventueel hebt gefixt?
Of heb je photoshop.exe van een paar kb gedownload en vervolgens een aantal keer op die exe geklikt? :/

[ Voor 37% gewijzigd door Dennis-L op 20-07-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:07:
Tja, soms is bepaalde software nogal aan de prijs hè. Photoshop bijv., ik kan niet zo 123 duizend euro ophoesten.

Maar om een kort verhaal lang te maken; m'n laptop start ineens niet meer op. Dus: downloaden? Tja.
Usenet dus betrouwbaarder?
Het is - voor sommigen- een prachtig platform om hun malware te verspreiden en velen die daar intrappen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:59:
En nu heb ik eindelijk een versie van photoshop te pakken die het wèl doet, is ie weer niet compleet. Het is lang niet allemaal goud dat blinkt, daar kom ik al langzaam achter.
Probeer het hier eens: http://www.adobe.com/nl/

Verder warez dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.