Binnenkort ga ik studeren, wat betekend dat ik een laptop nodig heb. Ik weet ongeveer wat ik wil, maar ik kan steeds maar niet op een goede match komen. Ik hoop dat jullie mij konden helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk tekst bewerken, dus het hoeft geen krachtpatser te zijn. Enige eis is eigenlijk een fatsoenlijk (full HD) scherm van 14/15inch. Verder kan ik er altijd zelf nog een SSD in zetten bijvoorbeeld.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro. De laptop hoeft niet nieuw te zijn; refurbished is ook goed.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem bijna elke dag nodig hebben, dus als hij makkelijk handelbaar is, is dat top.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor lovende woorden over Lenovo, maar ik heb niet echt een specifiek merk in gedachten.
Enige laptop die ik nu een beetje op het oog heb is de Lenovo Z50.
PS. Ik ga in Utrecht studeren, dus als iemand iets weet over een universiteit deal o.i.d. hoor ik het graag.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk tekst bewerken, dus het hoeft geen krachtpatser te zijn. Enige eis is eigenlijk een fatsoenlijk (full HD) scherm van 14/15inch. Verder kan ik er altijd zelf nog een SSD in zetten bijvoorbeeld.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro. De laptop hoeft niet nieuw te zijn; refurbished is ook goed.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem bijna elke dag nodig hebben, dus als hij makkelijk handelbaar is, is dat top.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor lovende woorden over Lenovo, maar ik heb niet echt een specifiek merk in gedachten.
Enige laptop die ik nu een beetje op het oog heb is de Lenovo Z50.
PS. Ik ga in Utrecht studeren, dus als iemand iets weet over een universiteit deal o.i.d. hoor ik het graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Dis4zter op 19-07-2014 14:31 ]