Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:24

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Bij Asphalt 8:
We zijn geen fan van sturen door je telefoon te 'tilten'. Het duurde dan ook enige tijd voor we Asphalt 8: Airborne, misschien wel de populairste mobiele arcaderacer van het moment, echt op waarde konden schatten. Terwijl de opzwepende muziek door de speaker van de telefoon pompte waren wij vooral bezig met het ontwijken van muren en andere auto's, wat de eerste paar races al een uitdaging op zich was. Sturen door je telefoon te kantelen, echt lekker werkt het nooit. Toch valt er aan te wennen, en dan blijkt Asphalt 8: Airborne een vermakelijke en ook uitgebreide game te zijn.
Ik heb hem zelf niet meer op mijn telefoon staan, maar tenzij het met een update eruit is gehaald, kan je de controles gewoon veranderen. Zelf gebruik ik dan automatisch gasgeven, links op het scherm drukken om te sturen naar links, recht voor na rechts enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ook mogen er bij Asphalt 8 wel screenshots, die missen nu. Zou de pagina wel opfleuren.