Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!
Graag wil ik een nieuwe smarthphone aanschaffen. Ik zit alleen heel erg
te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S3 en de Samsung Galaxy S3 Neo.
Ik weet nu niet zo goed welke smarthphone beter is. De Neo naam wordt vaak
in verband gebracht met "minder" , maar als ik de specificaties zie lijkt het me meer een
"Plus". Dus een geupgrade versie.
Kunnen jullie mij misschien vertellen welke smartphone nu eigenlijk de bezte van de twee is?
Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verplaats je topic even naar het forum waar het hoort.

→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is helemaal goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:43

itarix

404 soul not found

Zo op het oog zie ik niet zoveel verschil. http://tweakers.net/price...310210;395164/galaxy+neo/

Bij de Galaxy Note 3 is de neo duidelijk slechter dan de normale versie maar hier lijken de specificaties gelijk op te gaan.

Het enige wat ik kan vinden is dat de cpu anders is en de gesprekstijd korter is bij de neo.
Hoewel die 0.5gb ram zou ik persoonlijk zwaarder meewegen.

Je zou nog kunnen googlen naar een vergelijking tussen de twee cpu's let daarbij wel op dat de meeste sites alleen nog maar de dual core snapdragon 400 kennen.

Mijn voorkeur zou tussen die twee toestellen naar de Neo versie uitgaan. Hoef je overigens geen 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor de reactie! Ik heb momenteel geen 4g nodig nee, maar uw reactie helpt me erg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meer reacties zijn altijd welkom! Mochten er mensen zijn die een Neo hebben aangeschaft... laat maar weten wat je vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn allebei niet bar goed voor de prijs. Kan je niet naar een Xiaomi Mi3 of iets dergelijks kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Ik zou (als je persé één van die twee toestellen wilt) voor de S3 gaan, ze zijn zo vergelijkbaar dat je volgens mij beter voor het bekende (vertrouwde) model kunt gaan. Mocht je de telefoon dan nog is van een custom ROM willen voorzien of willen verkopen dan zal dat makkelijker gaan. Maar puur naar de specs kijkend zou ik niet de ene boven de andere verkiezen.

Voor iets anders gaan lijkt me nog een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04
Ik heb gisteren de Galaxy S3 Neo gekocht bij de Kijkshop voor 245 Euro (5 Euro korting wanneer je je inschrijft op hun nieuwsbrief). Ik wilde graag een handzaam toestel (ik kwam van een Huawei phablet) met Android Kitkat, een goed scherm met HD resolutie, uitbreidbaar geheugen, licht van gewicht, met een goed werkende gps ivm navigatie in de auto en liefst van een fysieke winkel. De Galaxy S3 Neo was het enige toestel dat aan deze voorwaarden voldeed. En ik heb vel toestellen vergeleken. Ik heb nog wel nagedacht over een high(er) end toestel, maar dat ging me minimaal 100 Europa meer kosten en dat wat het me niet waard. De Galaxy S3 Neo is gewoon een compleet pakket voor een nette prijs.

BTW in Antutu is de score net wat hoger dan de Galaxy S3 (is gelijk met de Note 2) dus de Neo is GEEN uitgeklede versie.

BTW 2 ik ben er inmiddels achter dat Android 4.4 het schrijven naar de SD kaart door applicaties aan banden gelegd heeft. Houdt hier even rekening mee. Spotify in aangepast hierop aangezien deze applicatie bij mij wel gewoon de offline muziek naar de SD wegschrijft, maar bijvoorbeeld Sygic en Dropsync kunnen alleen (momenteel nog) naar het interne geheugen schrijven. Aangezien er nog geen root te krijgen is voor de firmware op de S3 Neo kan er ook geen fix hiervoor geïnstalleerd worden (zoals SDFix)

[ Voor 28% gewijzigd door Goofman op 02-08-2014 10:54 ]

Pagina: 1