ik heb zo veel dingen geprobeerd ik kan mijn lumia 920 niet eens totaal rooten allen xap files inladen android op mijn telefoon zal handig zijn ik denk dat mijn telefoon het wel aan kan mijn telefoon is 1.5 GHz en ik heb veel redenen om het Windows er af te halen.
rede 1. Internet explore crasht en dat is de enige web browser die werk op windows.
rede 2. Geen file asses ik word klastrofobisch van mijn telefoon.
rede 3. Ik heb een hakel aan de screen saver.
rede 4. Windows aapt nu android na dus wat maakt het uit dan maar naar windows 6000.
rede 5. Er staan nu apps op die mijn baterij killen en als ik bespaar stand aan heb kan ik niks zelf geen watsappjes meer lezen.
rede 6. Veel vrienden hebben apps op android die ik niet kan spelen en die van windows wel.
rede 7. Veel rededenen.
rede 8. multitasken is freselijk.
rede 9. android is customizeble en windows niet voor geen cent.
rede 10. ik kan niet programeren in windows maar in android kan het wel zelfs een compiler.
rede 11. ik kan vaak niet doen waar ik zin in heb en in android is er genoeg om te doen.
ik denk dat dit genoeg redenen zijn om android op mijn telefoon te zetten.
een andere telefoon kopen word het niet want dat kost €€€.
alvast bedankt.
rede 1. Internet explore crasht en dat is de enige web browser die werk op windows.
rede 2. Geen file asses ik word klastrofobisch van mijn telefoon.
rede 3. Ik heb een hakel aan de screen saver.
rede 4. Windows aapt nu android na dus wat maakt het uit dan maar naar windows 6000.
rede 5. Er staan nu apps op die mijn baterij killen en als ik bespaar stand aan heb kan ik niks zelf geen watsappjes meer lezen.
rede 6. Veel vrienden hebben apps op android die ik niet kan spelen en die van windows wel.
rede 7. Veel rededenen.
rede 8. multitasken is freselijk.
rede 9. android is customizeble en windows niet voor geen cent.
rede 10. ik kan niet programeren in windows maar in android kan het wel zelfs een compiler.
rede 11. ik kan vaak niet doen waar ik zin in heb en in android is er genoeg om te doen.
ik denk dat dit genoeg redenen zijn om android op mijn telefoon te zetten.
een andere telefoon kopen word het niet want dat kost €€€.
alvast bedankt.