Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo veel dingen geprobeerd ik kan mijn lumia 920 niet eens totaal rooten allen xap files inladen android op mijn telefoon zal handig zijn ik denk dat mijn telefoon het wel aan kan mijn telefoon is 1.5 GHz en ik heb veel redenen om het Windows er af te halen.

rede 1. Internet explore crasht en dat is de enige web browser die werk op windows.
rede 2. Geen file asses ik word klastrofobisch van mijn telefoon.
rede 3. Ik heb een hakel aan de screen saver.
rede 4. Windows aapt nu android na dus wat maakt het uit dan maar naar windows 6000.
rede 5. Er staan nu apps op die mijn baterij killen en als ik bespaar stand aan heb kan ik niks zelf geen watsappjes meer lezen.
rede 6. Veel vrienden hebben apps op android die ik niet kan spelen en die van windows wel.
rede 7. Veel rededenen.
rede 8. multitasken is freselijk.
rede 9. android is customizeble en windows niet voor geen cent.
rede 10. ik kan niet programeren in windows maar in android kan het wel zelfs een compiler.
rede 11. ik kan vaak niet doen waar ik zin in heb en in android is er genoeg om te doen.

ik denk dat dit genoeg redenen zijn om android op mijn telefoon te zetten.
een andere telefoon kopen word het niet want dat kost €€€.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

IMHO is WP beter dan android, maar als je een android telefoon wil, kan je dan niet beter ruilen met iemand in de V&A of je telefoon voor geld verkopen en voor dat geld een (2e hands) android toestel kopen ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Inderdaad want het is tot nu toe niet mogelijk android te draaien op een 920.

p.s. lees je post even na en let op spelfouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een abonoment dus ik kan niet ruilen en ik heb een slechte provider.
ik kan niet anders dat rooten ijgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het wel mogelijk om de telefoon voledig te rooten want ik kan alleen maar xap files in de telefoon laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dat is niet mogelijk en lees even je post na a.u.b. op typefouten.

Betreft het abonnement is dat met toestel lease of zonder? Mocht het zonder toestel lease is dan kun je gerust een andere telefoon gebruiken.

Wat dit betreft is het gewoon leergeld volgende keer wat onderzoek doen voordat je wat aanschaft ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:47:
Is het wel mogelijk om de telefoon voledig te rooten want ik kan alleen maar xap files in de telefoon laden.
Wat zegt google daarover?

[ Voor 28% gewijzigd door bobsquad op 18-07-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Niet, verkoop die telefoon en haal een droid. Maar goed, ben het eens met BGB4rn, zakelijk heb ik WP (Lumia 820 met WP8.1). Maar toch stuk voor stuk:

1. Nooit last van, snelle fijne browser die alles doet, inclusief filmpjes.
2. Wat voor konten? Je kunt vaak als een bijvoorbeeld een attachment hebt met een extentie wat in meerdere apps open kan wel kiezen, en er staat zelfs vaak een knop: "search app instore". Bedoel je een file manager? Dat staat ook op maar een paar droids out-of-the-box, maar vrees niet, je kan altijd als mass storage overal bij.
3. Stel dan een andere in, lockscherm valt lekker in te stellen met apps, en je hebt ook altijd glance, wat droids weer niet hebben.
4. WP is juist unieker, maar al was het zo: dan is na-apen nog geen reden, alles aapt alles na. Android lijkt weer erg op desktop windows in veel dingen, en xeroxen, en apple, lulexcuus.
5. Dan ontneem je die apps hun achtergrond toegang, heb je in Adroid ook last van. Powersaver is geweldig, maar inderdaad, óók instelbaar, maar goed nogmaals, 3 dagen doet m'n Lumia 820 op een accu, wat draai jij in de achtergrond?!?!?
6. Wat voor apps mis je? Jij hebt andersom ook apps die zij niet kunnen openen en installeren. Heremaps is geweldig bijvoorbeeld.
7. Ja klopt, geef je aan. Zoek ook eens wat redenen op om bij WP te blijven, het is een snel en soepel OS.
8. je hebt achtergrond apps, services, notifiers, en suspended-state apps. Het is juist erg goed gedocumenteerd. Maar dat brengt je weer op punt 5: wil je alles full-interactief laten draaien kost je dat dus je accu. Wat wil je nu?
9. Goed punt, maar het is nou ook weer niet zo erg, achtergronden, kleuren, tile-layouts & grootte & volgorde... veel android UI's kom je ook niet zo ver. Maar ja, het feit dat niet zomaar alles er op kan bied ook voordelen. Overigens helpt MS zelf heel erg bij het hele jailbreaker, en dan kan een hoop ineens.
10. Programmeren in windows is juist makkelijk!!: http://dev.windows.com/en-us -- helemaal gratis! Net zoals Android, en sorry, maar Visual Studio schopt Eclipse, naar mijn mening, uit het water. Net zoals bij Android kost publishen echter wel wat geld, maar ook niet zo schokkend veel. Je kan in principe op twee platforms goed devven (Linux en Windows). Of bedoel je op de telefoon zelf devven? Dat kan ook niet op Android.
11. Je weet niet wat je wilt, volgens mij, en volgens mij wist je ook niks van het OS. Ja: standaard is het wat meer een "walled garden" dan Android, maar het is en blijft eigenlijk altijd 60fps, het is goed ondersteund qua updates, en veel minder geheugen-zwaar. Komt nog bij dat het langer soepel blijft, en doorgaans zuiniger met de accu is. Om puur voor je vrienden te wisselen, is onzin.

Komt nog bij dat ik in een eerder topic zag dat je in .net aan het programmeren was, en geloof me: het is makkelijk geld te verdienen met WP apps. Zeker als je gelijk een joined codebase maakt met Win8 apps.

Je bent zo te zien, aan je profiel, 13. Denk dus eens rustig na over wát je wilt, volgens mij heb je namelijk een heel mooie telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Umbrah op 18-07-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Ehm...je kan geen android op een windows phone zetten. Wat wel kan is een windows phone costum rom te installeren, waardoor je meer mogenlijkheden krijgt (maar het blijft wel windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwe 8.1 er op gezet en er is veel aan internet Explorer verandert op de telefoon 5 keer per uur gaat de webbrowser down maar het proces is wel sneller.

ik wacht wel tot dat mijn abonoment verlopen is en sorry voor de spelfouten ik ben dyslectisch als ik deze post kan verwijderen zou ik het graag willen weten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en here maps heeft geen fiets routeplaner of loop planner en google maps wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoop je Lumia en koop een vette Android telefoon. Genoeg mensen gezien die een Windows Phone even geprobeerd hebben en weer terug gevlucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:15
Ja, ik zou ook lekker een android kopen, die zijn na de 1e 2 maanden nog steeds heel snel, en werken altijd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op mensen, hang eens niet de fanboy uit. WP heeft zijn voordelen, net zoals iOS en Android. Punt.

OT: AFAIK was de enige telefoon die zowel Windows als Android draaide de HTC HD2. Die kon je triple-booten met Windows Phone, Android en Windows mobile op een SD-kaart. En dan in Android kon je nog Windows 95 en XP draaien en ook nog een oude versie van OSX. Ubuntu, Linux, Firefox OS en nog een zwik anderen waren ook geen probleem.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:47
Je kan geen Android draaien op dat toestel, als je Android zou willen dan kan je het beste het toestel verkopen of misschien wel ruilen met iemand.

Overigens kan ik de door jouw genoemde problemen niet onderschrijven, ik heb net zoals Umbrah een Lumia 820 die ik zakelijk gebruik en daar ben ik heel erg tevreden over juist omdat de boel goed stabiel draait. Waar jouw crashes vandaan komen weet ik niet, dat is wel heel vervelend maar dat moet bijna wel een andere oorzaak hebben dan dat het toestel en software ansich niet goed werkt. Ook heb ik totaal geen klachten over accuduur mbt tot slurpende apps...

Mbt je argumenten over Here Drive+ heb je absoluut een punt, voor in de auto vind ik het persoonlijk de fijnste navigatiesoftware op een smartphone, maar gezien je leeftijd zal jij toch vaker te voet en te fiets zijn en dan kan ik ook onderschrijven dat het totaal niet werkt, dat doet Google Nav veel beter.

Ook dat je nu niet samen kan gamen met vrienden is ook een hele goede reden... jij bent daarom wat mij betreft idd beter af met een Android zonder dat ik daarmee tekort wil doen aan WP... het past gewoon niet bij je.

Misschien een goede tip: Zet het in 'vraag & aanbod' hier op tweakers, dat je wil verkopen en/of ruilen... dat kost niets. Voor smartphones is volgens mij ook de meeste aandacht in V&A dus het zal zeker niet ongezien blijven... nooit geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag voortaan eerst zelf even wat vooronderzoek doen voordat je een topic opent. Op deze manier heeft een topic dus niet veel zin. Omdat dit topic verzandt in een zinloze discussie tussen Android en Windows Phone, doe ik het topic op slot.

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 18-07-2014 20:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.