Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

in ears gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben vanmiddag langs de Mediamarkt gegaan om nieuwe oordopjes (in ears) te kopen. Ik had er zelf zo'n 80 euro voor over en het moest een goede bass bevatten, omdat ik zelf alleen hardstyle en een klein beetje hardcore luister. Ik ben naar een medewerker gelopen om advies te vragen en die adviseerde mij als ik echt goede kwaliteit wilde dat ik beats by dre moest kopen... Pure onzin dus. Ik heb zelf wat websites bezocht die verschillende in ears reviewed maar ik kom er maar niet uit. De ene website zegt dit weer en de ander spreekt dit weer tegen. Ik zie dus door de bomen het bos niet meer. Ik ben zelf niet bekend in de oordopjes wereld, maar misschien iemand van jullie wel. Dus hebben jullie een idee welke ik moet kopen voor 80 euro die gewoon een goede bas bevat en helder geluid? Rond de 80 euro, en het liefst koopbaar bij mediamarkt. Ik heb momenteel zelf de nieuwste iphone oordopjes maar wil graag wat betere kwaliteit.

De oordojpjes moeten niet langs het oor gaan en moet wel zo'n klikding bevatten waarmee je harder zachter, volgend nummer pauze etc mee kan doen.

Zou geweldig zijn als jullie mij hiermee kunnen helpen!

Groeten en bedankt

• alpha2546
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb persoonlijk de Sennheiser cx serie en ben er altijd over te spreken. Het enige nadeel is dat de in ears geen bediening hebben voor het afspelen van een volgend nummer. Heb net even gezocht en kan ze ook niet vinden.

Daarnaast heb ik ook sony's gehad en vond die vergelijkbaar met de Sennheisers. Ik heb alleen geen idee of ze een bedieningsgeval hebben.

Overigens ben ik geen audiofiel maar ik moet zeggen het klinkt allemaal goed in balans (ook de bass).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik moest even zoeken voor je, maar in ears staan in een groot topic: Het Algemene in-ear en oordopjes topic
Om de een of andere reden It dat in een ander subforum omdat het muziek onderweg betreft.
Maar ik denk dat je daar je licht even op moet steken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:41

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En voor aankoopadviezen hebben we cea.

Ik verplaatst dit topic daarheen, mocht je nog vragen hebben na het lezen van het oordopjes topic kan je ze uiteraard stellen.

Wise enough to play the fool

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:59

DjVe

Hatsaflats!

Waar ik zelf erg goede ervaring mee heb:

MEElectronics A151P (favoriet)
MEElectronics M-Duo Dual Dynamic Driver
Shure SE215 met losse remote kabel (boven budget)

MEElectonics leveren echt goede hoofdtelefoontjes af tegen een goede prijs. Die Duo zou perfect moeten zijn voor jou muzieksmaak. De Shure is qua draagcomfort/isolatie wel onovertroffen, maar behoorlijk boven budget.