Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van USB 3G via een laptop een hotspot maken.

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo. Normaal gesproken maak ik gebruik van programmas als MHotspot om mijn WiFi verbinding te delen met anderen.

Nu dacht ik dat dat ook nu zou lukken, maar ik maak nu geen gebruik van een WiFi-verbinding met het internet, maar van een USB Modem (3G). Dit werkt blijkbaar niet.

Is het mogelijk om mijn mobiele internetontvangst te delen (hotspot)? Ik draai WIndows 8. :)

Gulfstream G650

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19
Configuratiescherm\Netwerkcentrum\Adapterinstellingen wijzigen\, Rechtsklik op de gewenste verbinding, Eigenschappen, tab Delen, vinkje bij "Andere netwerkgebruikers mogen verbinding maken via de internetverbinding van deze computer".

[ Voor 8% gewijzigd door Masimo op 19-07-2014 00:34 ]

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Dat had ik al geprobeerd, maar is onmogelijk (win 8.1). Bij een 3G Moden komen deze opties niet tevoorschijn.

Het is me een heel korte tijd gelukt met "Dispatch" van Connectify", maar dat werkt niet stabiel.

Gulfstream G650

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-11 00:02
Kun je niet beter een (goedkoop) android toestel gebruiken als tetheringdevice?
Werkt veel minder sneller en beter

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij kan je een wifi-adapter geen 'twee jobs' laten doen, hotspot zijn én Wifi met netwerk verbonden zijn. Inderdaad zoiets als Timmie1 zegt of een 2de USB-Wifi stick erbij nemen en die als hotspot instellen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.