Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Met het bedrijf waar ik werk zitten we reeds enkele maanden in de cloud, dus qua back-up zitten we nu goed.
Probleem is dat we gegevens (zelfs 1 enkele, maar heel belangrijke, mail) van 2010 nodig hebben.

De backups gebeurden vroeger op data cartridges (HP LTO2 Ultrium - 400 GB - C7972A)
Nu kan het uiteraard niet anders dat de reader die we vroeger hadden, aan tuiten is.

Mijn vraag is dus: Is het mogelijk dat iemand in Vlaanderen zo'n reader heeft, en zo vriendelijk is om op korte termijn deze uit te lezen. Ik kan dan evt. een externe HD van 2TB meenemen, zodat deze daarop kunnen gezet worden.

Is het ten tweede mogelijk om enkel die bestanden over te zetten, en dan vanop mijn externe HD te restoren naar de server (die we nu toch niet meer gebruiken)

Als ik naar diverse IT-bedrijven ga, is het antwoord telkens in de trant van : 'dan sturen wij u een back-up consultant van +/- 100 piek/uur ', waar ik nogal gerust in ben, zeker omdat ik niet eens zeker ben of die ene mail zich daarop bevindt.

Uiteraard wordt u vergoed door het bedrijf.

Dank voor de hulp!

Tel: *knip*

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi symanniek,

Dergelijke verzoeken horen thuis op Vraag en Aanbod - niet op het forum. Je topic moet ik derhalve sluiten.

Je kunt - gratis - je advertentie hier plaatsen: http://tweakers.net/aanbod/

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.