Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP Print issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude HP P2015 die via USB printerpoort verbonden is met PC.
Deze printer heeft jaren goede dienst geleverd maar sinds komen geprinte documenten rechtstreeks in de wachtrij terecht en krijg ik doodleuk de melding: "error - printing"

Ik heb de printer daarop eens verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Automatisch printer laten toevoegen ging niet, USB werd niet herkend.
Andere USB poorten gaven ook geen succes.

Manueel de printer toevoegen ging wel maar van zodra ik testpage wou afdrukken kwam deze rechtstreeks in wachtrij.
Ook al meerdere drivers geprobeerd, zonder succes allemaal.

Nu het vreemde na manueel printer toe te voegen en printer meerdere malen aan -en uit te schakelen lukt het soms wel om te printen. Maar dan na een tweetal documenten printen loopt het weer mis.

Als test probeerde ik de printer eens aan te sluiten op mijn laptop en deze kon WEL automatisch toegevoegd worden en printen werkte ook zonder problemen.

Ik heb ook al eens die HP Printdoctor tool laten lopen maar deze zegt doodleuk dat hij niet kan communiceren met de printer die hij wel eerst kan terugvinden.

Op deze moment weet ik niet echt meer wat ik nog kan doen. Op die 1e PC staat software die belangrijke zaken moet kunnen afprinten. Ik heb ook geen andere testprinter voorhanden. Ik ging er vanuit dat de printer gewoon dood was maar gezien deze op een laptop wel direct werkt heb ik dat idee laten varen.

Zijn er zaken die ik nog kan controleren? Windows Eventlog ben ik niet 100% in thuis en vind ook niet echt relevante info die oorzaak van dit probleem kunnen aantonen.

En o ja, heb Windows Update ook manueel laten lopen. OS is Win7 SP1

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je de pc al eens opnieuw opgestart? Kan zijn dat er ff iets niet lekker zit in de printspooler. Misschien dat je die service een keer kunt herstarten om te kijken wat er dan gebeurd.

Desktop | Server | Laptop