Misschien een simpele vraag voor sommigen, maar op tweakers.net kon ik nergens iets vinden hoe fans nou eigenlijk in elkaar zitten (schema ofzow) ik bedoel, wat betekend brushless enzow nou?
Verwijderd
Fans?
Nou, iedere keer als ik op straat loop klappen en juichen ze heel hard en komen ze me vragen voor een handtekening enzo.
Nou, iedere keer als ik op straat loop klappen en juichen ze heel hard en komen ze me vragen voor een handtekening enzo.
Die van mij blazen en zuigen alleen maarOp maandag 11 juni 2001 13:26 schreef SunStorm het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Zuigende fansOp maandag 11 juni 2001 13:27 schreef Exirion het volgende:
[..]
Die van mij blazen en zuigen alleen maar
beter zuigen dan blazenOp maandag 11 juni 2001 13:27 schreef Exirion het volgende:
[..]
hoor ik daar google search
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
aauuww........Op maandag 11 juni 2001 13:35 schreef beurdy het volgende:
[..]
Zuigende fans
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
hmmmmmm.... ze zegge dat ik zuig, ben ik dan een fan?Op maandag 11 juni 2001 13:27 schreef Exirion het volgende:
[..]
I see dead pixels...
Verwijderd
Hahahah geweldig dit.....!Op maandag 11 juni 2001 13:42 schreef jotheman het volgende:
[..]
hmmmmmm.... ze zegge dat ik zuig, ben ik dan een fan?![]()
humor
dit topic zuigt
, is het nu ook een fan!?
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
brushless is zonder (kool)borstels.
Een fan is gewoon een wiel met schoepen op een as aan een elektromotor gemonteerd.
Zo een elektromotor heeft meestal koolstofborstels rond een koperen spoel, maar ik denk dat je het beste kan opzoeken hoe een elektromotor werkt.
Een fan is gewoon een wiel met schoepen op een as aan een elektromotor gemonteerd.
Zo een elektromotor heeft meestal koolstofborstels rond een koperen spoel, maar ik denk dat je het beste kan opzoeken hoe een elektromotor werkt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Je kunt ook fan zijn van iets wat zuigt
Geen inspiratie
heyhey!, niet zow serieus jij!, dit is un onzintopic geworre!, pas op hoor of je wordt geband van gathering.tweakers!Op maandag 11 juni 2001 13:49 schreef victorvo het volgende:
brushless is zonder (kool)borstels.
I see dead pixels...
Verwijderd
:):)Op maandag 11 juni 2001 13:26 schreef SunStorm het volgende:
Fans?
Nou, deze kan ook wel dicht...
Ik denk dat een google search of een natuurkunde boek hiero op z'n plaats zijn
Ik denk dat een google search of een natuurkunde boek hiero op z'n plaats zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()