Ik ben door een heel aantal logitech muizen heengegaan in de loop der jaren (stuk of 3, G500 was laatste). Soms maak ik gebruik van het garantie systeem, soms koop ik een nieuwere serie. Eigenlijk gaat altijd het koortje kapot, wordt verdraait, slecht signaal, etc, vooral de nieuwe "gevlochten" stijl draadjes die in de mode lijken te zijn. Lijkt een bekend probleem te zijn na te googlen en in reviews, maar logitech doet er weinig aan.
Hoop andere merken lijken ook kwaliteitsproblemen te hebben (razer, steelseries).
Nu vroeg ik me af of iemand nog een goed advies heeft wat betreft muizen. Ik game niet zo heel veel meer, maar zou leuk zijn als de muis ook een beetje gevoelig/precies is. Vooral iets stevigs, idiot-proof.
Max budget 90 euro, liever iets rond de 50 euro.
Hoop andere merken lijken ook kwaliteitsproblemen te hebben (razer, steelseries).
Nu vroeg ik me af of iemand nog een goed advies heeft wat betreft muizen. Ik game niet zo heel veel meer, maar zou leuk zijn als de muis ook een beetje gevoelig/precies is. Vooral iets stevigs, idiot-proof.
Max budget 90 euro, liever iets rond de 50 euro.