Hoi allemaal,
Daar ben ik weer, dit keer wat meer voorbereid dan de vorige keren, sorry nog daarvoor.
Ik ben zelf nogal huiverig met dit soort bedragen uitgeven en dan vooral voor mijn eerste echt custom PC build. Vandaar dat ik alles dubbel/triple gecheckt wil hebben.
Ik zoek een?
Goede moederbord en behuizing voor mijn nieuwe/oude componenten. Om goed mijn Crossfire Sapphire HD7950 te kunnen draaien en mijn oude Phenom II X6 1065T te overclocken. Met een behuizing
Wat is je budget?
Ongeveer 150-200 euro voor de behuizing en moederbord.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor zo een beetje elk merk/type mits onderbouwd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik heb zelf op dit moment deze op het oog voor de moederborden. Weet alleen niet zo goed hoe ik deze het beste met elkaar kan vergelijken om een knoop door te hakken:
Voor de behuizing is het weer een ander verhaal. Heb zelf veel reviews gezien en gelezen van HardwareCanucks. Hierdoor ben ik eigenlijk alleen maar meer beginnen te twijfelen. Deze vallen voor nu heel erg in de smaak.
Ik zou graag voornamelijk van jullie willen weten wat de eigen ervaringen zijn met deze behuizingen/mobo's en dan zelfs het liefst in combinatie met crossfire.
Voor de behuizing wil ik voornamelijk een kast die relatief stil is maar voornamelijk goed mijn GPUs kan koelen.
Bedankt voor de aandacht en ik hoor graag van jullie!
Daar ben ik weer, dit keer wat meer voorbereid dan de vorige keren, sorry nog daarvoor.
Ik ben zelf nogal huiverig met dit soort bedragen uitgeven en dan vooral voor mijn eerste echt custom PC build. Vandaar dat ik alles dubbel/triple gecheckt wil hebben.
Ik zoek een?
Goede moederbord en behuizing voor mijn nieuwe/oude componenten. Om goed mijn Crossfire Sapphire HD7950 te kunnen draaien en mijn oude Phenom II X6 1065T te overclocken. Met een behuizing
Wat is je budget?
Ongeveer 150-200 euro voor de behuizing en moederbord.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor zo een beetje elk merk/type mits onderbouwd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1065T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 169,90 | € 339,80 |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Seasonic S12G 650W | € 82,99 | € 82,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 491,69 | |
ik heb zelf op dit moment deze op het oog voor de moederborden. Weet alleen niet zo goed hoe ik deze het beste met elkaar kan vergelijken om een knoop door te hakken:
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 72,- | € 72,- |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | € 102,94 | € 102,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 256,94 | |
Voor de behuizing is het weer een ander verhaal. Heb zelf veel reviews gezien en gelezen van HardwareCanucks. Hierdoor ben ik eigenlijk alleen maar meer beginnen te twijfelen. Deze vallen voor nu heel erg in de smaak.
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Windowed | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Fractal Design Arc Midi R2 Window | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Window | € 92,41 | € 92,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 262,39 | |
Ik zou graag voornamelijk van jullie willen weten wat de eigen ervaringen zijn met deze behuizingen/mobo's en dan zelfs het liefst in combinatie met crossfire.
Voor de behuizing wil ik voornamelijk een kast die relatief stil is maar voornamelijk goed mijn GPUs kan koelen.
Bedankt voor de aandacht en ik hoor graag van jullie!