Ik heb sindskort een iPad2 en probeer bestanden naar mijn PC naar iPad te kopieren via wi-fi (zonder tussenkomst van itunes). Het probleem met oplossingen zoals wifi-hd. Waarmee je bestanden via je browser op je pc/mac naar je ios device kunt kopieren. Is dat je de bestanden (fotos/videos/muziek) alleen via deze app kunt bekijken. Het zet de bestanden blijkbaar niet op locaties waar de standaard iOS images-viewer of muziekspeler ze ook ziet. Zodat ook andere apps zoals toones (muziekspeler) of infuse (videospeler) de bestanden kan vinden en afspelen. Wat is een betere oplossing hiervoor?
Uhhh Itunes?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik weet niet wat voor beperkingen iTunes je geeft. Maar volgens mij kan alleen iTunes in die bibliotheken bestanden synchroniseren. Daarnaast heeft iTunes gewoon wifi-sync. Dus dan heb je weinig keus
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hetgeen je wilt is mogelijk met cloudconnect.
Je download (of streamt) je bestanden via wifi rechtstreeks in de app.
Zoals bv muziek, films, pdf,...
Als je dan in de app een dokument wilt openen vraagt hij met welke app dit moet gebeuren.
bv filmbestanden doe ik open met goodplayer.
Al mijn bestanden staan op een synology nas en als ik iets nodig hebt waar ook ter wereld kan ik zo al mijn bestanden lezen.
Probeer het eens of leest eerst eens reviews over cloudconnect.
Je download (of streamt) je bestanden via wifi rechtstreeks in de app.
Zoals bv muziek, films, pdf,...
Als je dan in de app een dokument wilt openen vraagt hij met welke app dit moet gebeuren.
bv filmbestanden doe ik open met goodplayer.
Al mijn bestanden staan op een synology nas en als ik iets nodig hebt waar ook ter wereld kan ik zo al mijn bestanden lezen.
Probeer het eens of leest eerst eens reviews over cloudconnect.
[ Voor 16% gewijzigd door sn0w13 op 19-07-2014 16:10 ]