Toon posts:

Krijg je nog (AMD Voucher Gold) ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vraag is of je nog die Gold Vouchers (3 GRATIS games) van AMD krijgt bij het kopen van een videokaart.
Ik ben van plan om een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X te kopen.
Blijkbaar is Alternate het enige winkel die meedoet.

Link naar actie.

http://www.alternate.nl/h...campaign=hto_never+settle

EN

http://www.alternate.nl/h...campaign=amd+never+settle

LINK AMD SITE:
http://sites.amd.com/us/p...es/nsreloadedforever.aspx

Alvast bedankt,

Sebastiaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al gelezen, ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen want er zijn vast méér personen die interesse hebben in bijna 150 euro aan games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 22:00
Ik heb gisteren deze kaart besteld bij Azerty en vandaag de voucher ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb 2 290x kaarten van Sapphire en nooit een voucher gezien, eerder al gevraagd aan Sapphire en AMD maar nooit een nuttige reactie gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-10 10:46
Het ligt er volgends mij aan bij welke winkel je de gpu besteld. Sommige doen er aan mee andere weer niet.

Dit kan je het best even navragen bij de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn R9 280x gekocht bij alternate en nooit mijn voucher ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb 10 videokaarten bij verschillende winkels over een periode van 1 jaar gekocht, en ik heb na aandringen bij 4Launch 1 code gekregen voor Bioshock, helemaal waardeloos.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NVM

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:42:
[...]

Had ik al gelezen, ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen want er zijn vast méér personen die interesse hebben in bijna 150 euro aan games :p
Dan had je die vraag moeten stellen in je OP, nu was je vraag of je ze nog kreeg ;)
Het antwoord kon je deels halen uit de pdf :P
Op basis van 'actie looptijd/datum'--> ja.
Op basis van 'zolang de voorraad strekt' --> winkel bellen/mailen. (wat je dus net gedaan hebt ;) )
:+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Volgens mij heb je iig bij Club3D altijd recht op een voucher. Deze kun je via hun website claimen als hij er niet bij zit. Dit verschilt echter per fabrikant.

[ Voor 12% gewijzigd door spNk op 18-07-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningTuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Heb gisteren Club3D R9 270 '14 series bij Informatique gekocht (evenals zeer veel andere hardware) voor mijn zoontje (zeg maar zoon). Verheugen we ons op de bundle van 3 games, doen zij niet mee. Wist ik niet en natuurlijk zwaar teleurgesteld. Ik zie dat alleen Alternate meedoet. Heb Informatique nog gebeld, maar kreeg nul op het rekest. Toch maar ff een mailtje dichten. Wie weet...

[ Voor 3% gewijzigd door KoningTuur op 19-07-2014 15:47 . Reden: vergeten de kaart te vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met techniek te maken maar met aankoop en hoort dus in Shopping Forum.

Move VB -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
KoningTuur schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:17:
Heb gisteren Club3D R9 270 '14 series bij Informatique gekocht (evenals zeer veel andere hardware) voor mijn zoontje (zeg maar zoon). Verheugen we ons op de bundle van 3 games, doen zij niet mee. Wist ik niet en natuurlijk zwaar teleurgesteld. Ik zie dat alleen Alternate meedoet. Heb Informatique nog gebeld, maar kreeg nul op het rekest. Toch maar ff een mailtje dichten. Wie weet...
terug brengen en opnieuw bij alternate bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
KoningTuur schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:17:
Club 3D geeft de vouchers zelf uit, zie hier. Het maakt dan niet uit waar je de videokaarten hebt gekocht, als het maar ergens in NL/BE is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningTuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Dank voor de reacties. Informatique heeft zich inmiddels coulant opgesteld met het volgende: "Kunnen wij uw zoon wellicht blij maken met een tweetal vouchers voor de game ''Watch
Dogs''. Toppie!
Pagina: 1