Hallo,
Ik ben van plan om een NAS te kopen maar ben er nog niet volledig uit welke.
Ik wil namelijk het volgende:
- een nas met 4 bays
- het mooie overzicht van plex ook op tv hebben
- de nas als media server gebruiken
Ik heb een samsung smart tv dus de plexapp kan daar op draaien, helaas is deze nog van de eerste generatie waardoor het bufferen niet goed gaat en ik elke 10seconden mijn film moet pauzeren zodat het ff kan bufferen.
verder gebruik ik nog een denon AVR-1612 icm jamo 426.
Ik had de synology DS414 op het oog maar deze wordt nog niet gesupporteerd door plex.
ik heb de optie xbmc bekeken, maar deze werkt adhv .nfo bestanden. de plex media server is handig omdat foutieve films nog makkelijk kan aanpassen.
Hebben jullie een voorstel als NAS en eventueel een goede mediaplayer waar plex op gezet kan worden?
bedankt alvast!
Ik ben van plan om een NAS te kopen maar ben er nog niet volledig uit welke.
Ik wil namelijk het volgende:
- een nas met 4 bays
- het mooie overzicht van plex ook op tv hebben
- de nas als media server gebruiken
Ik heb een samsung smart tv dus de plexapp kan daar op draaien, helaas is deze nog van de eerste generatie waardoor het bufferen niet goed gaat en ik elke 10seconden mijn film moet pauzeren zodat het ff kan bufferen.
verder gebruik ik nog een denon AVR-1612 icm jamo 426.
Ik had de synology DS414 op het oog maar deze wordt nog niet gesupporteerd door plex.
ik heb de optie xbmc bekeken, maar deze werkt adhv .nfo bestanden. de plex media server is handig omdat foutieve films nog makkelijk kan aanpassen.
Hebben jullie een voorstel als NAS en eventueel een goede mediaplayer waar plex op gezet kan worden?
bedankt alvast!