Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

anti-glare folie laptop

Pagina: 1
Acties:

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:46
Hallo,

Ik heb sinds een maandje een nieuwe asus laptop gekocht met een scherm van 13,3" inch met touchscreen. Nu viel het mij op dat het scherm veel last heeft van schitteringen (ook gewoon binnen overdag)
Met wat googlen vond ik zogenaamde "anti-glare folie" dit zou de schitteringen drastisch moeten verminderen.
(eran uitgaande dat die folie ook echt nut heeft)
Alleen ik vind voornamelijk die voor een macbook 13,3 bedoelt zijn.

(bijvoorbeeld deze: http://www.ebay.nl/itm/20..._trksid=p3984.m1423.l2649 )

Mijn vraag hierbij is dus, kan ik zomaar die bedoelt zijn voor een macbook bestellen en zo ja ook bijknippen/snijden als dit nodig dient te zijn?

Alvast bedankt. O-)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb er geen ervaring mee, maar zaken op een scherm met touchscreen plakken zal de werking daarvan niet echt ten goede komen denk ik dan. Maar misschien dat het meevalt (als je kijkt naar het aantal mensen dat zo'n screenprotector op telefoon heeft zitten).

Ik zou in ieder geval beginnen om te kijken of je de exacte afmetingen van de laptops kunt vinden. Dan kan je snel genoeg zien of de afmetingen een beetje overeen komen. Als het enigszins overeenkomt zou ik het voor dat geld gewoon proberen. In het ergste geval heb je dan 10 euro weggegooid als ik het goed gezien heb, dat is nog wel iets wat te overzien is. Al weet ik niet hoe je dit op je scherm plakt en of je alle sporen daarvan ook weer weg krijgt.

Desktop | Server | Laptop